Négy kártya változás érkezik a jövő héten
A változások az idei év utolsó Master Tour döntője (Undercity) előtt érkeznek, és azért ismertetik már most a változásokat, hogy a Master Tour játékosai előre felkészülhessenek.
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
- Régi: 2 Támadás, 3 Élet → Új: 2 Támadás, 2 Élet
Arcanist Dawngrasp (Mage Questline végső jutalom)
- Régi: Battlecry: A meccs hátralévő részében +3 Spell Damage-dzsel rendelkezel. → Új: Battlecry: A meccs hátralévő részében +2 Spell Damage-dzsel rendelkezel.
- Régi: 2-t sbez az ellenséges hősnek. Belekever 3 Bleedet a paklidba, amelyek további 2-t sebeznek, amikor felhúzod. → Új: 2-t sebez az ellenséges hősnek. Belekever 2 Bleedet a paklidba, amelyek további 2-t sebeznek, amikor felhúzod.
Régi: [2 Mana] → Új: [1 Mana]
Az első három kártya teljes kraftolási áron lesz betörhető, a Renew nem, mert az erősebbé válik.
Forrás: Hearthstone fórum
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
Garrote: Egy eléggé apró nerf, ami a jobb paklik egyikét célozza (magas szintű játékosok körében). Mostantól 3 spell damage-re lesz szükség az eddigi 2 helyett, ha 30-at akarsz sebezni a kezedből. Továbbá az Armor gyűjtés is hatékony ellenszere lehet mostantól ennek.
Arcanist Dawngrasp: A változás legfőbb célja, hogy lassabb stratégiák is működhessenek a metában.
Razormane Battleguard: Könnyebben tud reagálni rá az ellenfél, hogy 1-gyel kevesebb Élete lesz. Ez egy apró módosítás a Taunt Druid számára, és továbbra is meg fogjuk figyelni, hogy további változások szükségesek-e a Taunt Druid számára.
Renew: A lassabb Priest paklik gyengébben teljesítenek, ezért a nerf visszavonásával ismét erősebbek lehetnek a lassabb stratégiák.
Forrás: @GallonHS (játéktervező)
Támogasd a Hearthstone Hungary-t!
Kérlek, amennyiben teheted támogasd az oldalt! A támogatási lehetőségeket itt éred el: HSHU támogatása!