HírekTaverns of Time - Aréna Exkluzív...

Taverns of Time - Aréna Exkluzív lapok bemutatása és értékelése

Borovi Bence | 2018.06.10 08:00
4886

Caverns of Time

Sziasztok! Június 11-én kezdetét veszi a Taverns of Time event, ami 28 Aréna Exkluzív lapot hoz magával. Ezek a lapok szerencsére nem lesznek bent örökké az arénában - mindössze július 2-áig - , hiszen ahogy a pontozás fogja mutatni, rengeteg lap túlságosan erős.

 

Ezzel akarják kicsit felpörgetni az arénát, azonban nem feltétlenül kellett volna olyan lapokat kiadni, amik el fogják dönteni ki nyeri meg a játszmát… Nézzük is sorra őket, kezdve a kasztspecifikus lapokkal, majd a Semlegesekkel.

Ezek a lapok bekerültek a Hearthstone Hungary adatbázisába is! A kártyák oldalon az összes lapnál a kalandok/kiegészítők szűrőbe került be az "Aréna exkluzív" opció, tehát ezt kell kiválasztani, illetve a "nem gyűjthető lapokat" és akkor lehet látni az exkluzív aréna kártyákat. Ezeket a kártyákat is a megszokott módon []-k közé téve lehet linkelni, de piros színt kapnak, hiszen nem rendelkeznek minőséggel (Rare, Epic, stb.).

Az új kártyákra szavazni is lehet az adott kártya oldalán, (pl.: Chromie) de erre mindössze július 3-áig van lehetőségetek! Ezek a lapok a Hearthstone Hungary aréna készítőjében is kiválaszthatóak és értelmszerűen ott is csak július 3-áig. A lapok természetesen az esemény végét követően is bent maradnak az adatbázisban, de onnantól kezdve nem lehet rájuk sem szavazni, sem pedig az aréna készítőben kiválasztani őket.

Taverns of Time (június 11. - július 2.)

Druid

Flash Forward

Flash Forward: Druid, 3 Mana, Spell. Mindkét játékos kap két Manakristályt és húz két lapot.

Azok a lapok, amelyek mind a két játékost előnyhöz juttatják, általában nem szoktak működni. Mivel nem üres Mana kristályokat kapunk, ezért olyan mintha egy manáért húznánk két lapot, azonban az ellenfél is megteszi ugyan ezt. Nem tudok elképzelni olyan paklit, amibe ezt bármikor beválasztanám. Nem beszélve arról, hogy a manaelőnyt az ellenfél nagyon ki fogja tudni használni. 1/5

Harbinger of Catastrophe

Harbinger of Catastrophe: Druid, 6 Mana, 6/7, Dragon. A köröd elején megidézi a legmagasabb manaköltségű lényt mindkét játékos paklijából.

Viseli a Boulderfist Ogre értékeit, ami jól hangzik kezdésnek. Sajnálatos módon az effekt itt is visszaüt, hiszen az ellenfél támadhat először az ő lényével. Akkor éri meg a legjobban ezt választani, ha van nagy Tauntos lényünk, amit szívesen látnánk a csatatéren. Legtöbb esetben még mindig maradnék az Ogre mellett, nem akarok rizikózni.3/5

Hunter

Chronoshot

Chronoshot: Hunter, 3 Mana, Spell. Visszatesz egy ellenséges lényt az ellenfeled kezébe. Az 2-vel többe kerül.

Sap te vagy az? Ja, hogy te sokkal jobb vagy nála, elnézést kérek. Úgy gondolom, a Sap alapból a Hunter kezében lenne a legerősebb, hiszen arénában a Tauntok tudják megfogni a legjobban, és még azokon is át tudna jutni. Erre tessék, kap egy jobbat. Hasonlítható a Freezing Trap-hez is, annyi különbséggel, hogy mi választunk célpontot. Hozzátéve még azt is, hogy ezzel a lappal a 9, vagy 10 manás lényeket instant kivégezzük. 6/5

Infinite Wolf

Infinite Wolf: Hunter, 4 Mana, 5/5, Beast. Rush. Miután ez a lény támad, belekeveri a paklidba és a későbbi Infitive Wolf-ok +2/+2-t kapnak.

Ez a lap is hihetetlen… 4 mana 5/5 Rush, fantasztikus, majd kapunk egy végtelen paklit is. Problémának érzem azt, hogy nem csak magát fogja buffolni a jövőben, hanem az összes többi másolatot is, így könnyen elszabadul a pokol. Ha pedig elég nagyra nőtt, nem támadsz vele, aztán jól elgyepálod az ellenfeled. 6/5

Mage

Cavern Dreamer

Cavern Dreamer: Mage, 2 Mana, 1/3. A köröd végén egy véletlenszerűen kiválasztott spell-t ad a kezedbe, ami 2-be, vagy annál kevesebbe kerül.

Ha csak Mage spelleket tudna adni, nyilván sokkal erősebb lenne. Mivel a köröd végén adja, ezért egyet fixen fogsz kapni, majd ha az ellenfeled a 2. körében csak egy lényt tesz ki, kapsz még egyet. Ebben a lapban is hatalmas érték lakozik, legjobban talán a Mana Tide Totem-hez lehetne hasonlítani. 5/5

Consider the Past

Consider the Past: Mage, 4 Mana, Spell. A múltból (Wild-ból) 3 véletlenszerűen kiválasztott lapot ad a kezedbe.

Cabalist's Tome átértelmezve, az a lap is jó volt, természetesen ez is az. 4 manáért 3 lap, sokkal jobb, hátránya csak annyi, hogy más kaszttól is adhat spelleket, így pár lap haszontalan is lehet. Annak kifejezetten örülök, hogy kirotált lapokat fog adni, lehet majd jól szidni. 4/5

Paladin

Blessing of Aeons

Blessing of Aeons: Paladin, 1 Mana, Spell. Egy lénynek a következőt adja: "A köröd végén +1/+1-et kap."

Nem ez lesz a buffoló lapok királya, az egyszer biztos. Legtöbb esetben a lény, amire ezt elhasználjuk, nem fog egy kört túlélni, így 1 manáért adunk valaminek +1/+1-et, ami hát enyhén szólva gyenge. 1/5

Bronze Broodmother

Bronze Broodmother: Paladin, 5 Mana, 5/5, Dragon. Amikor ezt felhúzod, megidéz egy 1/1-es Wee Whelp-et.

Örülnék több ilyen lapnak, ami akkor csinál valamit, amikor felhúzzuk. Nagyon nem mindegy ennél a lapnál, hogy mikor húzzuk fel. Ha rögtön felhúzzuk első lapnak, akkor egy 1/1-gyel a csatatéren kezdjük a játékot, ami nagyon sokat számíthat, főleg a Paladin kezében. Viszont ha már később húzzuk fel, akkor az 1/1 jelentéktelen lesz. 5. körben még mindig jó, hiszen akkor kijátszhatunk egy 5 mana 6/6-ot két részben, és hát még mindig ott van a Spikeridged Steed4/5

Priest

Ripple in Time

Ripple in Time: Priest, 1 Mana, Spell. Felfedezel (Discover mechanizmus) egy lényt. Ha kijátszod ebben a körben, akkor Echo-t kap.

Korábbi cikkben már írtam, hogy mennyire szeretem ezeket az 1 manába kerülő Discover lapokat. Hát, most ez lett az új kedvencem. Játék végső szakaszaiban megint ott a lehetőség, hogy kiveszünk egy nagy lényt, és így az Echo nem számít, vagy kivehetünk egy olcsó lényt, ami tökéletesen működhet az Echoval. Mind a két lehetőség nagyon erősnek tűnik. Sőt, ezzel az Echo lehetőséggel kiküszöböli a lap a Discover veszélyét is, ami nyilván az, hogy 3 olcsó lényt dobna fel. 5/5

Reminisce

Reminisce: Priest, 2 Mana, Spell. Két olyan véletlenszerűen kiválasztott kártyát ad a kezedbe, amilyet az ellenfeled már kijátszott ezen a meccsen.

2 manáért 2 lap jó üzletnek hangzik. Ez is egy olyan lap, hogy ha az ellenfél gagyi lapokkal játszik, akkor teljesen mindegy, ha pedig erős lapokat játszik ki, akkor pedig duplán jól jársz. Egy hibát tudnék kiemeli, ha az ellenfélnél volt a Coin, akkor mi is megkaphatjuk. 4/5

Rogue

Deja Vu

Deja Vu: Rogue, 1 Mana, Spell. Felfedezel (Discover mechanizmus) egy másolatát egy spell-nek, amelyet kijátszottál ezen a meccsen.

Egyszerű és nagyszerű. Erős spelleket fogsz választani a paklidba, ezért ez is jó opciókat fog feldobni, és a Rogue azért büszkélkedhet pár nagyon jó spellel. 4/5

Thief of Futures

Thief of Futures: Rogue, 4 Mana, 4/3. Battlecry: Egy másolatot kapsz a kezedbe az ellenfeled paklijának legfölső lapjából.

Sunyi kis lap, hiszen információt kapunk arról, hogy az ellenfél mit fog húzni. Shifting Shade Battlecry verzióban, ami még jobb, mint a Deathrattle. 5/5

Shaman

Stasis Elemental

Stasis Elemental: Shaman, 4 Mana, 3/5, Elemental. Battlecry: Lefagyaszt egy lényt, amíg ez el nem hagyja a harcteret.

Csodálatos lap a Shamannak. A cél hasonló mint a Moat Lurker-nél, egy időre kiiktatni egy lényt. Különbség hozzá képest, hogy ez egy Elemental, jobban statolt, és simán előfordulhat az is, hogy ezt nem tudja megölni az ellenfél, így akár örökre kiiktathatod az ellenfeled lényét, sőt még eggyel kevesebb helye is lesz a csatatéren. 5/5

Master of Realities

Master of Realities: Shaman, 6 Mana, 5/7. Miután megidézel egy lényt, átalakítja azt egy véletlenszerűen kiválasztott lénnyé, ami 2-vel többe kerül.

Fontos, hogy nem Play, hanem Summon van ráírva, így működik például a HP-rel is, ami így elég erőssé válik. Az effekthez képest az értékei is helytálló, semmi kifogásolni való nincs ebben a lapban. 5/5

Warlock

Grasp the Future

Grasp the Future: Warlock, 4 Mana, Spell. Húzol 2 lapot. Azok 2-vel kevesebbe kerülnek.

Ha ezt bármelyik másik kaszt kapta volna meg, gondolkodás nélkül 5 pont. Viszont, így hogy a Warlock kapta meg, egy kicsivel gyengébb. Warlocknak ott van a HP is, ami a legtöbb estben elég laphúzás. Maga a lap még így sem írható le, hiszen a nagyon drága lapokat hamarabb kijátszhatjuk, ami pedig nagy előnyhöz juttathat. 4/5

Rift Warden

Rift Warden: Warlock, 7 Mana, 5/5, Dragon. Battlecry: Eldob egy véletlenszerűen kiválasztott lényt a kezedből. Deathrattle: Megidézi azt.

Cruel Dinomancer te vagy az? Az előbb említett lap nyilván sokkal rosszabb volt, hiszen ahhoz el kellett nekünk dobatni egy lényt. Ez a lény megteszi ezt magától is, de közel sem tökéletes. 7 mana 5/5, nagyon lassú, majd ha eldob egy olcsó lényt, akkor a Deathrattle sem fog érni semmit. Hiba megint abban van, hogy a Discard random.3/5

Warrior

Fatecleaver

Fatecleaver: Warrior, 4 Mana, 4/2, Fegyver. Miután ez megöl egy lényt, elpusztítja annak a lénynek az összes másolatát (akárhol is vannak).

Warrior fegyver, teljesen jók az értékei, az effekt érdekes. Mondjuk azt nem tudom, hogy ha megölünk vele egy lényt, akkor a saját paklinkból is kiszedi-e a többit, de ez nem lényeges annyira. Lényeg, hogy egy jó fegyver, ami a Warriornak sosem árt. 5/5

Draconic Herald

Draconic Herald: Warrior, 6 Mana, 5/6, Dragon. Battlecry: Felfedezel (Discover mechanizmus) egy lényt. +3/+3-at ad neki, majd a paklid tetejére teszi.

Az értékei érnek 5 manát, majd 1 manát ráfizetünk egy nagyon erős effektért. Persze, így fixen a kiválasztott lapot fogjuk húzni, egyedül annyi a hátránya, hogy nem kézbe kapjuk a lényt, de hát ez legyen a legnagyobb baj. 5/5

Semleges

Infinite Murloc

Infinite Murloc: 1 Mana, 1/1, Murloc. Battlecry: Belkever egy Infinite Murloc-ot a paklidba. A későbbi Infinite Murloc-ok +1/+1-et kapnak.

Rögtön ahogy megnézzük a lapot, rávághatnánk, hogy borzalmas. Részben ez igaz is, de teljesen nem írnám le ezt a lapot, hiszen ez is egy végtelen paklit nyújt számunkra, és csak az első pár darab hangzik szörnyűnek. Ebből is ki lehet venni többet is, ha nagyon elvetemültek vagyunk. 2/5

Temporal Anomaly

Temporal Anomaly: 2 Mana, 2/2, Elemental. Amikor ezt felhúzod, egy véletlenszerűen kiválasztott spell-t ad a kezedbe (a kasztodból kiválasztva).

Shimmering Tempest továbbfejlesztett verziója. A +1 életerő sokat számít egyes kasztok ellen, és az is erősebbé teszi, hogy a lapot rögtön felhúzás után megkapjuk, így akár ki sem kell feltétlenül játszani. Mivel saját kasztból adja a spell-t, így persze egyes kasztoknál sokkal jobb. 4/5

Timeline Witness

Timeline Witness: 3 Mana, 2/4. Ahelyett, hogy húznál egy lapot a paklidból minden körben, felfedezel egy kártyát a paklidból.

Chromie: 4 Mana, 4/4. Battlecry: Belekever négy Historical Epoch-ot a paklidba.

Nagyon tetszik ez az effekt, cserébe átlagos étékekkel rendelkezik. Az effekt nagyon sokat számíthat, 3 lapból biztos lesz egy, a szituációnak megfelelő lap. További laphúzással nem működik, csak azzal, amit alapból húznánk, ezt nem szabad elfelejteni. 4/5

Chromie

 

Az ilyen "lapbekeverős" kártyák nagyon erősek, hiszen ingyen kapsz valamit, és még a laphúzást sem veszíted el (pl.: Fal'dorei Strider). Lássuk, miket kever be:

Battle for Mount Hyjal Culling of Stratholme Escape from Durnholde Opening the Dark Portal

Battle for Mount Hyjal: A lényeidnek +2/+2-t ad. Húzol egy lapot. Elhasználja ezt, amikor felhúzod.

  • Ingyen adni a lényeinknek +2/+2-t? Hát miért ne! Jó, persze hogy elő fog fordulni néhányszor, hogy egy lény sem lesz kint a csatatéren, akkor sem történik semmi, hiszen húzunk egy másik lapot.

Culling of Stratholme: 2-t sebez az összes lénynek. Húzol egy lapot. Elhasználja ezt, amikor felhúzod.

Escape from Durnholde: Két véletlenszerűen kiválasztott spell-t ad a kezedbe. Húzol egy lapot. Elhasználja ezt, amikor felhúzod.

  • Ingyen két spell, szerintem ez is elég meggyőző. Jobb lenne egy fokkal, hogy ha saját kasztból adná, de örülni kell neki így is.

Opening the Dark Portal: Két véletlenszerűen kiválasztott Legendary lényt ad a kezedbe. Húzol egy lapot. Elhasználja ezt, amikor felhúzod.

  • 2 random LEGENDARY lény? WOW! Na, jó ennyire nem kell túlozni, de megint csak ingyen 2 lapról beszélünk.

Tehát, Chromie remek lapokat kever be a pakliba, az értékei is elfogadhatóak. 6/5

Possibility Seeker

Possibility Seeker: 4 Mana, 4/5, Dragon. Battlecry: Belekeveri a kezedet a paklidba. Annyi lapot húzol, amennyi lap volt a kezedbe.

Régóta várok már egy ilyen effektre is. 4 mana 4/5 nagyon jó, ráadásul az effekttel lecserélhetjük a kezünket, ha sok olcsó lény van benne, vagy ha nem vagyunk megelégedve vele. Sajnos, a sok olcsó lényt viszont fogjuk látni, de remélhetőleg még előtte megnyerjük a meccset. 4/5

Timeway Wanderer

Timeway Wanderer: 5 Mana, 6/3. Battlecry: Felfedezel (Discover mechanizmus) egy spell-t. Csökkenti a manaköltségét 5-tel, majd a paklid tetejére teszi.

Hasonlít a lap a kirotált Ethereal Conjurer-re, és az egy nagyon jó lap volt. Ez a lap is néhány kasztnál sokkal jobb, mint a többinél. Mage-nél szinte azonnal ki kell venni, míg Paladinnál csak egy közepes szintet üt meg. Azért nem szívesen látnék egy 5 manás Pyroblast-ot, vagy egy 3 manás Free From Amber-t… 5/5

Wildlands Adventurer

Wildlands Adventurer: 5 Mana, 5/5. Battlecry: Egy véletlenszerűen kiválasztott Hall of Fame kártyát ad a kezedbe.

5 mana 5/5, ami ad nekünk egy lapot. Persze ennél a lapnál is túl sokat jelent a randomfaktor. Nem mindegy, hogy kapsz egy Conceal-t vagy egy Ice Block-ot, vagy megkapod valamelyik Legendaryt. Legrosszabb esetben is hasznos kis lap. 5/5

Stasis Dragon

Stasis Dragon: 6 Mana, 10/10, dragon. Alvó állapotban kezd. Két kör után Rush-al ébred fel.

Természetesen nem hátrányban fogjuk kijátszani, hanem ha előnyben vagyunk. Akkor pedig megéri 6 manát befektetni abba, hogy 2 kör múlva egy 10/10-es lényt kapunk ”ingyen”. 4/5

Murozond

Murozond: 7 Mana, 6/6, Dragon. Battlecry: Mostantól a te köreid 15 másodpercesek és 2 extra lapot húzol.

Aluneth egy borzalmas fegyver arénában, hiszen nem tudjuk elpusztítani, ezért villámgyorsan elégetjük a paklinkat. Itt az effektért cserébe kapunk egy 6/6-os sárkányt, és egy kis büntetést a 15 másodperces kör keretében. Akkor választanám ezt a lapot, ha sikerül valami hiperagresszív paklit draftolni. 3/5

Timebound Giant

Timebound Giant: 15 Mana, 8/8. 1-gyel kevesebbe kerül annyiszor, ahány kártyát húztál.

Semmi extrát nem kell tennünk ahhoz, hogy olcsóbb legyen ez a Giant, egyszerűen csak játszani. Körről-körre egyre csak olcsóbb lesz, ráadásul további laphúzásokkal is jól működik, különösen Warlock paklikban. 4/5

Hát a végére is jutottunk. Már csak abban tudok reménykedni, hogy ezeket a lapokat is olyan ritkán fogja felajánlani az aréna, mint a múltkori extra lapokat. Illetve a Dragonslayer még magasabb pick lesz, a sok új sárkány miatt.

Én ismételten köszönöm a megtekintéseket, további sok sikert, arénázzatok sokat! Végül pedig köszönöm Bence rengeteg munkáját is!

barcelona900


Támogasd a Hearthstone Hungary-t!

Kérlek, amennyiben teheted támogasd az oldalt! A támogatási lehetőségeket itt éred el: HSHU támogatása!


41000

arena esemény tot

További híreink