Változás a Poisonous, Lifesteal és Overkill kulcsszavakban
Eredetileg a tegnapi patch tartalmazott volna Poisonous, Lifesteal és Overkill változásokat, de az utolsó pillanatban kiderült, hogy még nincsenek teljesen készen vele, ezért kissé később érkezik majd.
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
Frissítjük a Poisonous, Lifesteal és Overkill kulcsszavakat, hogy különleges esetekben sokkal intuitívabb módon működjenek.
Sziasztok, szeretnék elnézést kérni! Véletlenül úgy gondoltuk, hogy ez már készen van, de valójában még mindig dolgozunk rajta és nem került bele a patch-be. Javítjuk a patch notes-ot.
Tehát egyelőre nem változtattunk ezeken a kulcsszavakon. A következő hetekben tervezünk egy kis frissítést kiadni. A változás kicsi és a többségnek valószínűleg fel sem fog tűnni. Azonban inkább már most elmagyarázom, hogy mi változik, mert nem akarlak ilyen összezavart állapotban hagyni titeket...
Ha egy kártya most elveszíti a Poisonous, Lifesteal vagy Overkill kulcsszavát a sebzés és a kulcsszó alkalmazása közben, akkor a kulcsszó nem lesz használva. Például: Képzeljétek el, hogy a Stubborn Gastropod-ommal támadok az ellenfelem Acolyte of Pain-jébe. Amikor az Acolyte aktiválódik az felhúz egy Scroll of Wonder-t, ami Silence-t használ el az én Stubborn Gastropodomra. Most a Gastropod Poisonous kulcsszava nem fog érvényesülni és az Acolyte élhet tovább.
Ezt mi rossznak érezzük így, ezért ha egy kártya Poisonous-szal, Lifesteallel, vagy Overkill kulcsszóval rendelkezik a sebzés pillanatában, akkor az aktiválódni fog attól függetlenül, hogy mi történik. Az előző példámra visszatérve a Gastropod aktiválja a Poisonous effektjét miután silence-elve lett és az Acolyte meghal.
Ismét felhívom a figyelmet, hogy ez a változtatás még nem aktív!
Forrás: Hearthstone Reddit - Poisonous, Lifesteal és Overkill változás
Támogasd a Hearthstone Hungary-t!
Kérlek, amennyiben teheted támogasd az oldalt! A támogatási lehetőségeket itt éred el: HSHU támogatása!