KépekGurubashi Aréna meghódítva

Gurubashi Aréna meghódítva

Értékelés: 3.54/5. Értékelj te is.

2018.12.17 22:38
3276 46

A Sötét Dárda trolljaiért! Vol'jin-ért!

Na, hát nekem nem rögtön lett meg,  de nem is tartott olyan sokáig. Egy biztos: a troll aréna hangulata fenomenálisan jó lett, azzal meg vagyok elégve, magával a játékkal meg... még szeretnék párszor ringbe szállni, mielőtt tisztán szót ejtenék róla, egyenlőre el vagyok vele.

Szerk181228.: a kép komment szekciója tele van SPOILER-ekkel a Rumble Run tartalmából, azzal mindig vigyázni! ;)

Gurubashi Aréna meghódítva

Vissza a képekhez!

+ Kép beküldése!

2. oldal / 3 oldal

#21

2018.12.29 07:10

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Sokszor fun a Rumble Run, de sokszor nem. Az egyik legutálatosabb ellenfelem a Jan'alai's Mantle a fix első körös Arcane Blast-tel és OTK-val a végén és az egyik legnehezebb  shrine a Bwonsamdi's Sanctum. Használható lenne az a fegyó mégsem láttam még játékban. Talán a rotáció után. 

Én sokszor nézem Krippet és egyébként igen, ritkán játszik az arénán kívül de mindig valami jó paklit talál ki magának. 

Szerkesztve: 2018.12.29 07:16

#22

2018.12.29 12:55

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

7/27

Hunter, Halazzi's Trap

Igazából nem sok varázslatot vettem ki, csak egy szép adag Flanking Strike-ot, titkokat is csak valami mással együtt fogadtam el. Mivel már a legelejétől lehetőséget kaptam rá, így inkább mindig a nagy lényekre hajtottam, főleg deathrattle-ösöket szedegettem (reménykedtem N'Zoth, the Corruptor-ban, de lehet éppen BFA-zik, mert nem gyütt). A meccsek elején az ereklyét kihasználva elbarikádoztam magam titkokkal, a későbbi szakaszokban pedig pakolgattam a behemótjaimat. A hatodik meccsem után az ereklyének azt a tulajdonságot választottam, hogy a mellette lévő lények taunt-ot kapjanak: írnom sem kell, hogy a hatalmas, token-eket maguk után hagyó lényeim falát még Trump (az USA elnöke) is megirigyelte volna.

...és hogy igazi legyen a finálé, hatalmas rock n' roll-lal zárult a show: rendesen ment az adok-kapok közöttünk, az elején szépen elhúzott tőlem, nem jöttek nálam az olcsó varázslatok, de aztán valahogy elég ideig fel tudtam tartani a lényeimmel. Aztán az ereklyéjét kellett lecsillapítanom, szépen felszökött 30-40 sebzés környékére, mire meg ezt megtettem mindkettőnk keze kifogyott a lapokból. Innentől meg már győzött a nehéz túlerőm. Oondasta-val Overkill-eltem Voone-t, így a diadalom pillanatában Halazzi kiugrott örömében a kezemből egy tisztelet kör erejéig. :)

Metal Heart!

Szerkesztve: 2018.12.30 15:36

#23

2018.12.29 13:00 | Válasz: (#21) Casualplayer (Premium) hozzászólására

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

Igen, folyton idegőrlő ha Malacrass azt az ereklyéjét hozza. Nem is sorolom hányféleképpen húzza ki már nálam a gyufát (hehe, érted, gyufát....).

Megnéztem a videót. Nem tudom hogy ez válogatás vagy tényleg ilyen szép sorozatot ment vele, de egy biztos:
"Eh, such SKILL!".

Szerkesztve: 2018.12.29 13:00

#24

2018.12.29 15:05

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Persze, hogy értem, gyufát.. kacsint, kacsint :)) 

Én 11-es winstreak-ig néztem a streamet élőben, utána sajna szólított a vadon szava (dolgozóba kellett menni) de a közösség megölné ha bekamuzná, hogy 24-ig ment közben meg nem is, Twicth-en vissza lehet nézni a teljes stream-et. Persze ezek az emberek mint pl Kibler is.... összedobálsz valami lapokat a kollekcióból és azzal is legendbe tudnak menni :) a Youtube-on meg nyilván csak a highlihgt-ok vannak mindig de nem akartam egy 6 órás videot linkelni a pakli alá a Twitch-ről. :) 

Pont erről a highlihtok dologról jut eszembe, hogy van egy csomó videós aki mindig csak big priestek meg hasonló szuperlassú paklik ellen mutatják be a tudományukat aztán meg ha te elkezdesz azzal a paklival játszani csak komplett kalóz és/vagy ezüst kezű haverok deckek jönnek szembe a szemed meg golyózik, hogy olyan megalázó vereségeket szenvedsz el amilyeneket nem felejstesz el egyhamar. 

#25

2018.12.30 19:55

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

8/27

Mage, Jan'alai's Flame


A hősképességem köré építettem a paklit (mily meglepő módon), főleg nagy vagy Inspire-ös lényeket vettem ki, a Big Hand tematikát követtem.

Tetszett, hogy mennyiféleképpen lehet trükközni az ereklyével megtámogatott Fireblast-tal, hogy minél többet és nagyobbat sebezzen. Jó volt megtervezni a lánc "röppályát", ment a kirakós a lényeimmel és a varázslataimmal.

A nehézsége nem volt annyira könnyű ennek a futamnak, mint azoknak a többsége, amiket már végigvittem, de nehéznek sem mondanám: olyan közepes, ami a könnyebb felé van közelebb.

Szerkesztve: 2018.12.30 20:38

#26

2018.12.30 20:10 | Válasz: (#24) Casualplayer (Premium) hozzászólására

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

Igen, nem véletlen ugyanazok a nevek jutnak be a tornákra. Joggal bele lehet kötni, hogy mennyire is esport a HS meg hogy mennyire komoly szerepe lehet a meccseknél a szerencsének. De mindentől függetlenül bizony ezt a játékot is lehet profi szinten űzni, ami egyáltalán nem mindenki számára elérhető, és ez nem csak idő és pénz kérdése (nyilván ezek is fontos tényezők lehetnek, de önmagukban akkor sem elegek).

Ó én nem kételkedek Kripp-ben, csak nem tudtam egyértelműen eldönteni, elhiszem hogy ment neki. :)

#27

2018.12.31 08:57 | Válasz: (#26) VaBeZ (Diamond Common) hozzászólására

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Igen, ez egy érdekes dolog. Én már agyaltam ezen elég sokat. Ugye nézek valami streamet és hát, az ember azért fejben lejátsza milyen lépés következik, mondjuk ez a kör egyértelműen Swipe és ez általában úgy is van... csak néha meg mégsem :) És az az ami már nem én vagyok :) Ebbe futottam bele anno mikor lecraftoltam Grommsah-t, hogy majd én is rush warrizni fogok mint Kibler... háát... :D Nem tudom, senkinek nem ajálnom azt a paklit :D Persze fel lehet ismerni, hogy  a ladder épp egy olyan pillanatában játszol amikor a rush warri hozhat valamit vagy biztos bele lehet jönni valamennyire, csak attól mert ugye lenetdeckelünk valami paklit még nincs nálunk minden információ arról :) 

Tényleg ráéreztél a Rumble Runra :) Tegnap is volt egy első meccses vereségem. Ugyebár Wardruid Loti (Bonds of Balance) a második körben megcsinálta a Power of the Wildot a Varjúra és a 2/7-es Shrine-ra én meg ott álltam az 1hp-s kalózaimmal. És Talanji is elég vicces a harmadik szinten.  A spirit megölhetetlen minionokkal mert nála Farseer van meg Shroom Brewer és a kedvencem a Hozen Healer.

#28

2018.12.31 16:13

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

9/27

Warrior, Akali's Champion

Már vártam, hogy összejöjjön ezzel az ereklyével, próbáltam már párszor, mindig picin múlott eddig. Így már nem is olyan passzív lépés megnyomni a hősképességet, hogy az ereklye harci kapacitása az armor tömegével egyenlő. Természetesen az armor halmozós lapokra mentem rá. Szerintem az Unbound Punisher alapból messze a legjobb csapatárs, akit a harcosnak lehet választani, na de ezzel az ereklyével ez még tovább fokozódik (kettőt is toboroztam ebben a futamban).

Meglepetésemre Hooktusk kapitány kiábrándítóan gyenge utolsó küzdelmet nyújtott: igen, megdupláztam az ereklyémet a meccs elejére, de egyáltalán nem ettől lett ilyen sima, nagyon hamar kifogyott a lapokból, utána meg könnyedén feltöröltem vele a padlót. (A Pirate's Mark-os paklival jött, hamar elszórta a varázslatait, és az Academic Espionage és a Beneath the Grounds egyszerűen túl sok időt igényel, hogy működjenek. Nem épült mellettük a fedélzete, védtelen maradt.)

Szerkesztve: 2018.12.31 16:15

#29

2018.12.31 17:51 | Válasz: (#27) Casualplayer (Premium) hozzászólására

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

Hát igen, ha valami különlegességbe szeretnénk belevágni és fontos lenne jól gazdálkodni a vagyonunkkal, akkor nem árthat rendesen utána járni a dolognak. Nálam ilyen volt a kocka rugó: nagyon tetszett, Kolento-nál néztem sokat (Brawliseum-ot is tolt vele), és a szindikátus is mindig igyekezett figyelmet nyerni neki. Ha zsivány paklit szemelek ki, akkor tudom, hogy lassú paklik ellen biztosan jó lesz. Amitől viszont mindig félek, az az agresszív paklik elleni esélyek, ez ennél sem volt másképp. Sokszor gondolkodtam róla, nem sok lap hiányzott hozzá, és mind sokoldalú volt valahol (Zilliax, Corpsetaker, Necrium Vial). Úgy hogy emiatt végül belementem, lesz ami lesz, alapból nem sajnáltam ezekre a lapokra a port (főleg Zilliax-re). Összeraktam, kipróbáltam, és nem kis meglepetésemre tényleg jó szinte bármire, nagyon szeretek játszani vele, ez most a kedvencem a Standardban. Nem kell hozzá atom fizika, de egyáltalán nem nevezném könnyűnek, több útja is van a győzelemnek, amiket észre kell venni.

Igen, amit itt és egy másik kép alatt is leírtam már: tele van átgondolatlan ötletekkel ez a mini kaland. Túl nagy esélye van annak, hogy pár kör alatt reménytelenné válik az egyik fél számára a meccs.

Szerkesztve: 2018.12.31 17:51

#30

2019.01.01 20:59

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

10/27

Warlock, Dark Reliquary

Valahol ez az ereklye is tud annyira undi lenni, mint a Treasure from Below, de én inkább frusztrálónak mondanám. Ebben a futamomban pár kivételével a meccsek többsége 9. kör alatt véget ért. Az ezelőtti Dark Reliquary-s próbálkozásomnál viszont mindnél így volt az utolsó kivételével, ahol Malacrass vert meg a döntőben (ki más).

Aki már játszott kimondottan discard-os/ küldis lock paklival, az itt ismerős érzést fog tapasztalni, csak az ereklye komolyan felerősíti azt: nem csak azon fogunk izgulni, hogy melyik lapok égnek el a kezünkből discard-oláskor, hanem hogy milyen démont is kapunk érte. Viszont, itt először a megszokott hatalmas szívás mellett hatalmasat is nyerhettünk a discard-olásból, méghozzá gusztustalanul sokat. Mint már több ereklyénél is tapasztaltam, itt is annyira nagy szerepe van a randomnak, hogy akár az első pár körben véget lehet vetni a küzdelmeknek: egy Soulfire-ért kapott Mal'Ganis, Voidlord, Illidan Stormrage, Doomguard, de már egy Pit Lord vagy egy [Succubus] is tisztességtelen előnyt jelenthet az első körben.

Igazából mindig az ereklyém volt a legnagyobb ellenségem, nem a bajnokok. A fináléban a meccs elején fékeznem kellett egy kicsit, mert két alkalommal is Unlicensed Apothecary-t kaptam, amiket meg kellett valahogy ölnöm, mielőtt folytattam volna a discard-olást. A meccs közepére kifárasztottam Voone-t, szétvertem a páncélját és a keze is elfogyott, mire két Blood Imp-et kaptam. Három szabad helyem maradt, ő top kekelgetett, én meg három lénnyel hárítottam a lapjait és vertem a képét, emiatt húzódott el a fatigue-ig a meccs (unalmas volt végig várni).

Minimális taktikázást igényel ez az ereklye, csak egy kis valószínűség számítás az egész, minden a szerencsén múlik, amilyen simán nyertem ugyanilyen simán ki is kaphatok máskor. 

Szerkesztve: 2019.01.01 21:09

#31

2019.01.02 10:23 | Válasz: (#29) VaBeZ (Diamond Common) hozzászólására

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Igen, lám a Necrium Vials magában is használható, prep nélkül. De a Corpsetakereket csak Zilliax miatt futtatja az a deck? Arról a variánsról egyébként még nem is hallottam. Kicsit bosszantó abban a deckben, ha felhúzzuk a fegyót akkor a Shynifinder egy nagyon rossz lappá válik. Jó lenne belecsempészni a Raiding Party-t valahogy esetleg mondjuk a tauntos kalózzal. Gyanítom a rotació után ez meg is fog történni, ha még él majd az a pakli a tojás nélkül. Egyébként az egy jó deck, én is szoktam vele funolni, mondjuk nekem nincs meg egyik dr rugó legenda sem (bár nem is tudom azok mennyire jatszhatóak, ezért fanyalgok is a lecraftolásukkal kapcsolatban) így Arfus-t játszom benne néha. Nem rossz. 

Igen, Zilliax tényleg nagyon jó, A Lich Kinghez mérhető, általános használhatóságban, ha nem még jobb is nála. Nekem pakkból esett ki :)) Mindkettő :)) Cserébe porból raktam össze az egyik Necrium vials-t. Eleinte szkeptikus voltam vele szemben, hogy csak mech paklikban lesz játszható 5 manáért de a gyogyulás amit ad plusz, hogy rush igazán kellemetlenné teszi. Boomsday után azonnal megszerettem. (a Pogo rugó volt az első pakli amivel játszottam és ott konkrétan egy concede lap :) ) 

Gromm miatt pedig nem bánkódom, érett már a szép warri gyűjteményembe. Bár amint a warrihoz érek a kollekcióban, belépek egy valódi múzeumba vagy galériába mert azokat csak nézegetni lehet :) 

Amúgy nem tudom, mire gondolsz, hogy utánanézni. Mert az ilyen off meta jellegű paklikról nem igen találni irást vagy statisztikát sehol.

#32

2019.01.02 11:07

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

11/27

Mage, Jan'alai's Mantle

Egy dolgot gyorsan ledarálok az elején: ennél az ereklyénél a Razzle Dazzler csapattárs a "csalás". Ha a 4. körre hozzám került (és ez megesett egy párszor), akkor szabadultam a lapjaimtól (első sorban a lényeimtől, mert az ereklye ugye minden egyes varázslatért bónuszt Spell Damage-dzsel támogat), hogy majd minél több Arcane Missiles-t kapjak tőle. Ezután pedig ha én jöttem és állt az ereklyém, akkor ment az OTK, akár a bajnok komplett térfelével együtt.

Viszont ha félreteszem a Razzle Dazzler-t, akkor a Jan'alai's Mantle köré egész izgalmas paklit építeni. Itt éreztem először, hogy nem kell görcsösen védenem az ereklyémet, hagyhattam, hogy taunt módjára húzza az időt. Mert kb. olyan volt ezt a futamot játszani, mintha egy kellően megújult Freeze Mage-dzsel lennék: nincs baj, ha szétverték az ereklyét, akkor mehet a védekezés a fagyasztásokkal és a lényeimmel, ha meg újra elkészült, akkor lehet agresszívebben is odavágni.

Ennél a menetemnél is a Big Hand tematika lett nálam a nyerő, de ezúttal főleg a drága varázslatokra mentem. A finálé sima volt, Voone-t most is sikerült kifárasztanom: üres kézzel és asztallal volt, és bár sikerült egy top kek Unbound Punisher-rel rám ijesztenie, ami a halál torkából hozta vissza - letörölte a térfelemet, kapott vagy 10 páncélt és az ereklyéje is rendesen megfejelt -, de utána megint megtörtem és legyőztem. (Ja, még valami: a kép csalóka, nem a dupla ereklyés kezdést választottam, egy Duplicate-tel tripláztam meg.)

Ha lesz olyan alkalmam, hogy csak olyan ereklyéket dob fel nekem a gép, amikkel már nyertem, akkor ha ez köztük lesz mindenképp megyek egy kört Razzle Dazzler mentesen.

Szerkesztve: 2019.01.02 14:49

#33

2019.01.02 12:28 | Válasz: (#31) Casualplayer (Premium) hozzászólására

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

Ezzel megyek:
AAECAaIHBPUF78ICz+ECoIADDbQBjAL7BavCAuvCAsrDAuXRAovhApboArT2At76Auz8AtGBAwA=
Nem saját, egy Corbett nevű játékos műve.

Ahogy írtam, Kolento-t néztem miként boldogul vele, aztán a szindikátusnál ismerkedtem meg vele részletesebben (ők a Boomsday Project utolsó hónapjában mindig határozottan Tier 2-nek állapították meg, nem tudom a HSR adatai alapján hogyan állt. Kimondottan erről a Corpsetaker-es pakliról van szó, előtte még teljesen másképp volt felépítve), én például így néztem utána, aztán ennyi alapján mérlegeltem és döntöttem. Igen, most off meta mert valamiért senkit sem érdekel. De nekem jobb is így, én már ismerem az erejét. :)

Csak Zilliax adhat lifesteal-t a Corpsetaker-nek, viszont a zsiványnál alapból hatalmas kincs a gyógyulás. Rajta kívül még négy mech van, ha úgy adódik, hogy összeolvasztjuk egy Mechanical Dragon-nal (egy Mechanical Whelp-ből), akkor konkrétan "meggazdagodunk" belőle.

Nyilván főleg kezdő kézbe az igazi a Cavern Shinyfinder, de szerintem megéri, kell a laphúzás (ráadásul ideális esetben garantálja a harmadik kört a Necrium Blade-del). Igen, beteg a Raiding Party, de szerintem most nincsenek olyan kalózok, amik illenének ehhez a paklihoz. A kövi rota után ebben a formában teljesen meg fog szűnni, remélem kap a rugó jövőre deathrattle-ös lényeket a nekriumos cuccaihoz.

A The Lich King-et én is nyitottam, Zilliax-et meg Novemberben raktam össze porból. Vannak jó kis sokoldalú és körbeépítős, kaszt semleges lapok, Oondasta is szerintem hasonló kategória lesz jövőre, Genn Greymane-t és Baku the Mooneater-t pedig folyton látni fogjuk valahol.

Szerkesztve: 2019.01.02 14:50

#34

2019.01.02 14:04 | Válasz: (#33) VaBeZ (Diamond Common) hozzászólására

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Visszanézegettem Kolento videóit de Boomsdayig nem mentem vissza. Köszi, kipróbálom, bár Sonya nekem hiányzik de majd beteszem az öreg lérojt, az mindig jó ha van.

#35

2019.01.02 14:41 | Válasz: (#34) Casualplayer (Premium) hozzászólására

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

Sok jó lény akad, amit Sonya Shadowdancer visszaadhat: a Blightnozzle Crawler Radioactive Ooze-ával például asztalt is lehet takarítani; vagy egy kockát, ami könnyedén kiszakadhat és lazán kifér a Necrium Vial-lal egy körben...

De ez is csak töredéke annak, amire képes a pakli, rengeteg kombóra van lehetőség.

Szerkesztve: 2019.01.02 14:48

#36

2019.01.02 16:38 | Válasz: (#35) VaBeZ (Diamond Common) hozzászólására

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Tudom, ő egy piszok jól eltalált legenda. Egyike a kevés nem mém rugó legendásoknak (immár Lilian Vossnak is tulajdonosa lettem) De tudod mit, kipróbálom, egyébként is érett már. Úgyis csak áll ott a dustom és nyuszi és a vadonban Nagy rugóba is jó állítólag.

Ma végre nekem is sikerült a main accountomon is :) Kizsigereltem Voone-t a dupla shrine-okkal és előtte jekliktől is el tudtam szedni a speckós minionjait. Bár magam sem értem, hogy sikerült mikor a paklim ilyen amilyen. De nekem a Thistle Tea-t nincs szívem kivenni. Valószínűleg a dupla shrine önmaga lehozta a meccseket. Szerencsémre felválta ölték meg őket szöval annyira nem telítették a kezem, mert az egyik mindig halott volt :D Egyébként azóta versenyen is láttam, hogy használnak egy hasonló, Hyenára épülő gyors hunter paklit.

Szerkesztve: 2019.01.02 18:34

#37

2019.01.02 21:20

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

Na, hát egyrészt remélem megtalálod a számításaidat a paklival és Sonya-val, nekem minden port megértek.

Másrészt gratula a futamhoz. :) Igen, aljas jószág az az ereklye. Ahogy itt is meséltem nekem is elég vegyes felvágott lett a paklim a végére. Látom te fullba nyomtad a portyázást, kalózok és lopós lapok, már csak a rum hiányzik. :D

Harmadszorra meg igen, ezt a midrange hunti-t tényleg komolyan kell venni. Éreztem, hogy a Master's Call-nak idővel helye lesz valahol, a zsivány mellett a vadász is ölni tud a jó húzólapokért.

#38

2019.01.03 12:59 | Válasz: (#37) VaBeZ (Diamond Common) hozzászólására

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Muszáj voltam kivenni a Burgle-t mert egyébként is szeretem és ha nincs igazán a paklihoz illő választási lehetőség akkor mindig a legkevésbé rosszat veszem ki. És az előző alkalommal sikerült kivennem a legénységbe a Sharktoothed Harpooner-t és reménykedtem, hátha most is meg lesz. De állandóan csak a Lobstrok Tastetester-t (Espionage változatba szívesen kivenném, de mivel már volt egy Strider a paklibak nem akartam) ajánlotta fel és a Salty Looter-t akiknél meg sokkal jobb a Raging Contender, őt szeretem kivenni. 

Megcsináltam Sonya-t és akkor már mellé tettem Aya-t is mert rég szerettem volna jáde/dr rugózni plusz sámiba is jó lesz ha már Nzoltánt és Shudit is megcsináltam mostanság. Bár még játszani nem volt időm vele. Majd estefele valamikor kipróbálom. Egyébként tegnap este sem találtam olyan videot amiben Kolento ezzel a Corpstakeres variációval játszott volna. És valóban teljesen tartja a lépést a meta paklikkal ez az összeállítás. 

Sámán questem volt és abba találtam egy kellemes, elég nagy méretű, Bright-Eyed Scout-os, páros összeállítást. Elég vicces, mondjuk az Odd Warrival nem tartja a lépést mert nem olyan sűrű a korai játék illetve elég sok nagy minion van benne és könnyű rossz kezdő kezet összeszedni de mage ellen pl jó.

Szerkesztve: 2019.01.03 13:03

#39

2019.01.03 13:51 | Válasz: (#38) Casualplayer (Premium) hozzászólására

VaBeZ profilképe

VaBeZ (Diamond Common) - Közösség segítő

BattleTag: VaBeZ#2292

Tapasztalt játékos

Úgy tűnik megtévesztő voltam: a zárójeles részt elkülönítésnek szántam, abban egyedül a Corpsetaker-es kocka rugóval kapcsolatban írtam, hogy milyennek találták a meta elemzők. Azon kívül abban a mondatomban a valaha elkészült összes kocka rugó pakliról írtam. Kolento merőben más változatot játszott, de formailag csak a Corpsetaker-ek és velük együtt a Stormwatcher hiánya a legnagyobb eltérés, főleg tech lapokat használt helyettük a Brawliseum metájához (nem mondom, hogy teljesen haszontalan, de nem értem miért tette be végül Myra Rotspring-et).

Mondom, jó kis Tier 2 pakli, nem túl erős, nem is könnyű, de változatos és elég kihívást nyújt nekem, el vagyok vele.

Nem az elsők közt van a listámon, de lehet valamikor majd én is összerakom Aya Blackpaw-t, mert van a vadonban egy saját készítésű jáde kocka rugóm. Shudderwock már feljebb van valamivel, őt főleg a vadonba szeretném, de még más lapokat is szeretnék mellé beszerezni, mielőtt összeraknám. Ha jövőre lesz valami ínyemre való Shudder sámli a standard-ban, akkor addigra már jóval valószínűbb lesz, hogy megcsinálom.

#40

2019.01.03 15:20 | Válasz: (#39) VaBeZ (Diamond Common) hozzászólására

Casualplayer profilképe

Casualplayer (Premium) - Közösség segítő

Az is lehet, hogy nem jól értelmeztem amit írtál. Mindegy is már. Mondjuk Kolento-t mindig szívesen nézem, főleg rugóban de druiddal is elég jó sztem. 

Gondolom tesztelte Myrát vagy pedig hát ugyebár a közönség kedvére is betehette. Nem tudom, hogy régebben is divat volt-e rögtön az új kieg után betenni a Brawliseum Brawl-t. (ez a legnagyobb butaság sztem) Azért a stream egy szorkazotató műfaj. Ez sokszor tetten érhető a videkóban. Egyébiránt én nem szomorkodnék ha kinyitnám Myrát. De persze a Da Undatakah-nak, akár ebbe a pakliba is, jobban örülnék. 

Hát igen, néha fel kell ismerni, hogy a kockával akár egy átlagos miniont is megéri bekebelezni mert az is már tiszta haszon. Én amit utálok az az ha a tojást kell(ene) megennem a kockával. Igaz ott vannak tojás-triggernek a Coldbloodok is de azok pedig értékesek a windfury minionokon. Rugó paklihoz hűen sok dilemma van itt is a lapok tartogatásával és a The Coin-nal kapcsolatban. 

Rég szerettem volna Ayát mert nekem a jáde teljes mértékben kimaradt az életemből. Rajta kívül még kasztspecifikus legendásakat (Electra Stormsurge) szeretnék (elsősorban nyitni) így ő előrébb van azoknál az általános használhatósága miatt. 

Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!

Új vendég hozzászólás