A Wild-ban felejtett lapok
Egyik nap csak éppen nézegettem a gyűjteményemet, mikor feltűnt, nem egy olyan Wild kártya van, amik ha úgy vesszük sosem láttak napvilágot, vagy már nagyon régen nem játszotta ki őket senki.
Ezekből a lapokból válogatam össze egy top 12 "elfelejtett lapok" listáját.
No.12 :: Anub'ar Ambusher
Mi a gond ezzel a kártyával?
4-ért 5/5, amik egészen jó statok, hátránya pedig, hogy egy random lényt visszaad a kezünkbe. Mikor kijött ez a lap, sokat próbálkozott vele mindenki, köztük én is. Mikor ilyen lapok jöttek vissza, hogy: SI:7 Agent , Big Game Hunter és társai annak tudtunk azért örülni.
Bár még mindig lehetne előnyt kovácsolni a hátrányából, már nem játssza senki.
No.11 :: Wee Spellstopper
Mikor kiadták ezt a lapot, már akkor rámondták, hogy sz**. De miért is? 4 manáért 5 Hp-ja van, ami jó egy folyamatos képességű lénynek. A folyamatos képességével meg valamilyen szinten megóvhatunk egy lényt, az ellenfél Spelljeinek egy részétől.
A gond az, hogy ez a "védelem" nem ér meg 4 manát.
No.10 :: Cogmaster's Wrench
Annak idején mikor bejött a GvG, boldog boldogtalan a Mech-ekkel játszott. Ezalól a Rogue sem volt kivétel. Ez a kártya a Basic Assassin's Blade lapot cserélte volna le, mondván ez 3 manáért ad 3 Támadást, igaz nem négy, hanem csak három alkalomra, de azt is egy nem mindig könnyen teljesíthető feltétel mellett. Elég hamar kiment ez a lap a köztudatból.
No.9 :: Shadowbomber
Az aggro, mint mechanizmus minden kasztot úgymond "megfertőzött", mikor a Priest-nek próbáltak aggro decket csinálni, ez a lap szinte kötelező volt, az instant 3 damage miatt. Ezt követte a Mind Blast, a még akkoriban 2/1-es Leper Gnome és a még akkoriban játszható Arcane Golem, stb. Van rá esély, hogy Wild-ban még találkozhatunk az aggro Priest koncepcióval, legalább fun-deck-ként. Viszont, akkor a Shadowbomber nem fog kimaradni a buliból.
No.8 :: Confuse
Várható volt ilyen lap, tehát nagy meglepetés nem volt, amikor kijött. Csak a csalódás volt nagy, hogy "a sok HP-t adok a sok HP-s lényeknek, aztán Confuse és "yolo face" stratégia", nem volt a legnyerőbb. Ez a nagy csalódás volt az, amiért már hallani sem akarunk erről a lapról.
No.7 :: Enter the Coliseum
Eredetileg ez a lap egy leszedés akart volna lenni, egy olyan Brawl, amiből pontosan tudjuk mi marad meg. A gond az volt, hogy odáig oké, hogy a legrosszabb lényét hagyjuk ott, de az a maradék 4 mana nem volt elég annak az eltüntetésére. Kénytelenek voltunk a mi fennmaradt lényünket arra használni, hogy az ő lényét leüssük. (Már ha nekünk volt lent valami az asztalon)
Magyarul, ez a lap tényleg: a "rosszul megszerkesztett lap" kategória. Ha olcsóbb lett volna...
No.6 :: Coliseum Manager
Senki sem értette, miért kellet egy ilyen lapot létrehozni. 3-ért 2/5 nem egy túl erős stat, ezért sosem tudtuk megoldani, hogy leütök vele valamit majd visszaveszem és újra lehívom. Ez a lap akkor lett volna jó, ha lett volna valami Battlecry képessége is, persze cserébe rosszabb statok. Akkor azt a battlecry-t többször is használhattuk volna. Pl.: Ha húzott volna egy lapot.
No.5 :: Gnomish Experimenter
Mennyi fun deck-ben ott volt, és mennyien próbálkoztak vele. Tény, hogy 3 ért egy laphúzás és egy 3/2-es test egész jó, de cserébe elég nagy hátrányt kell vele megkockáztatni. Még annó Belezőgép mondta: "Ez a lap akkor lenne jó, ha 3 ért 3/3-as lenne és a csirke 0 manáért jönne le." Ezzel egyetértek.
No.4 :: Mini-Mage
4-ért 1 HP katasztrófa. Ezt a lapot soha sem játszotta senki. A Stealth, Spell Damage +1 egy egészen érdekes koncepció és meg is ért volna egy lapot, ha legalább annyi HP-ja lenne, mint a manaköltsége. Pl.: Ha 4-ért 0/4-es lenne, akkor mai napig játszva lenne. Így ő viszont a szeméttelep alján marad.
No.3 :: The Skeleton Knight
Borzalmasak a statjai, 6-ért 7/4 és, ha meghal visszakaphatod a kezedbe, hogy még egyszer kidobj az ablakon 6 manát. Ettől a laptól Anub'arak 100x jobb, akár mennyire is hasonlít rá.
No.2 :: Poisoned Blade
Ez a lap eredetileg ugyanazt a célt szolgálta, mint a Cogmaster's Wrench; vagyis, hogy lecseréljük a Rogue basic fegyvert az Assassin's Blade-et, erre. A gond ott volt, hogy nagyon sokszor kell megnyomni a Hero Power-ünket, ami emiatt a lap miatt nem is csinált semmit. Ez a kártya akkor ér 1 lapot, ha más kaszt kezébe kerül, nem pedig a Rogue kezébe. Ezért ez a lap, az ezüstérmesünk: mert csak és kizárólag más kaszt kezében működik jól.
No.1 :: Cursed Blade
Amikor a "jó nagy hátrány" már túl sok ahhoz a kicsi előnyhöz képest, amit ezért a lapért kapunk. Ez a lap azért érdemli meg az aranyérmet, mert csak és kizárólag akkor működik jól ez a fegyver számunkra, ha azt az ellenfél használja! Így van!
Köszönöm, hogy végig nézted az általam írt listát. Remélem sikerült felidéznem egy-két vicces jelenetet ezekkel és az ezekhez hasonló lapokkal.
Ha igen, kérlek oszd meg velünk kommentben. Szerinted még milyen lapokat lehetne megemlíteni?
Támogasd a Hearthstone Hungary-t!
Kérlek, amennyiben teheted támogasd az oldalt! A támogatási lehetőségeket itt éred el: HSHU támogatása!