Ben Brode Karazhanról és a randomról
A Yahoo eSportstól Dylan Walker készített egy interjút Ben Brode-al a Blizzard főhadiszállásán, ahol Karazhanról és a Hearthstone randomjáról (véletlenszerűségéről) beszélgettek.
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
Random
- A véletlenszerűség fontos a Hearthstone-nak
- Ben Brode úgy véli, hogy sok tudás szükséges a játékhoz. Ezt az bizonyítja legjobban, hogy a legjobb játékosok között általában ugyanazokat láthatjuk.
- Nincsen skála, ami a tudástól a véletlenszerűségig menne... Mindkettő létezhet együtt is.
- A Discover mechanizmus erre egy tökéletes példa. Egy véletlenszerű effekt, aminek jó kihasználásához alapos tudás szükséges a játékban.
- Persze a véletlenszerűség továbbra is okozhat rossz érzést, főleg amikor egy hosszú meccset a véletlen dönt el. (Ugye Yogg-Saron, Hope's End?)
- Továbbra is azt tanulmányozzák, hogy milyen véletlenszerűséget érzünk nagyszerűnek, melyik élvezetes és mi tölt el jó érzéssel a játék magasabb szintjein (a legjobb játékosok esetében).
Egy Éjjel Karazhanban
- Megpróbálnak olyan kártyákat hozzáadni az új szettekhez, amik új dolgok kipróbálására inspirálják a játékosokat. A Cloaked Huntress és Barnes ennek a tökéletes példája.
- Nagyon sok 1 Manás lapot adtak hozzá a játékhoz Karazhannal és ez jó dolog, mert ennek köszönhetően már az első körben másként érezheted a játékot.
BlizzCon
- Egyelőre nem állnak készen, hogy megosszák a BlizzCon terveiket.
Legjobb és legrosszabb
- A Muster for Battle egykor a játék egyik legjobb lapja volt.
- A Magma Rager már nem a legrosszabb lap, mert leszorította a trónjáról egy olyan lap, ami "a legszórakoztatóbb", de Ben Brode nem fogja elárulni, hogy melyik az a lap, mert nem szeretné, hogy többé ne játszák azt a lapot.