HírekHearthstone Patch Notes - 1.0.0....

Hearthstone Patch Notes - 1.0.0.4944 - Minden, ami fénylik!

| 2678

Arany hősök

Korábbi cikkünkben elolvashattátok, a várható újdonságokat (arany hősök, új kártya hátlapok, Nat Pagle és Tinkmaster módosítása), most pedig megérkezett a teljes hivatalos patch notes (eddig nem említett fontos újdonságok is vannak, például, gyors újracsatlakozás és secret-ek módosítása, ezért mindenképp érdemes átolvasni) a Blizzardtól, melyet a tovább után olvashattok.

 

Általános

  • Hozzá lettek adva a játékhoz az arany hősök! Amelyik kaszttal eléred az 500 győzelmet, automatikusan megkapod az adott kaszt arany hősét. Figyelheted a pakliválasztó képernyőn (ranked módban), hogy hol tartasz.
  • Új kártya hátlapok is bekerültek a játékba!
  • A Hearthsteed mount is elérhetővé vált! Nyerj 3 meccset Play vagy Arena módban, ezután lépj be a World of Warcraft-ba és már élvezheted is az új mount-ot!
  • Mostantól csatalkozhatsz bármelyik régióhoz (Amerika, Európa, Korea és Taiwan). Nem számít, hogy melyik régió változatát töltötted le. Azonban a kártyák minden régióba külön számítanak. (Tehát amit az európai régióba megszereztél, az nem lesz meg, amikor átváltasz például a koreaira).
  • A "Players Near Me" funkció a frissítést követően alapértelmezetten be lesz kapcsolva. Azonban a beállítások között ki lehet kapcsolni. Ezzel a funkcióval láthatod a többi barátodat, akik ugyanazon a hálózaton játszanak, mint te.
  • Amikor jelentkezel (sorban állsz) egy meccsre, a becsült várakozási idő csak akkor fog megjelenni, ha már hosszú ideje vársz.
  • Nat Pagle és Tinkmaster Overspark megváltozott, ezeket teljes áron betörheted a patch-et követő két héten belül.

Ranked mód

  • A későbbi szezonokban a játékosok nem feltétlen 25-ös rangról fognak indulni. Minden egyes előző szezonban elért rangért egy csillagot fogsz kapni a következő szezon kezdetén. (Tehát, ha 15-ös rangon fejezted be, akkor +10 csillagod lesz a következő szezon elején, ami - ha jól számolom - 21-es rangra elegendő). Így a legjobb játékosok nem fognak összekerülni a kezdőkkel.
  • Az Angry Chicken (25-ös rang) 0 csillaggal fog indulni, az eddigi 1 helyett.

Arena

  • Aréna jutalmak 10,11 és 12 győzelem esetén többé nem kapsz common (fehér) nem-arany kártyákat.

Látvány

  • Nagyon sok új kártya effekt lett hozzáadva. +3 csillogás/+5 ragyogás.
  • Azok a lények, melyeknek Taunt-ja és Stealth-je is van, mostantól egy új effektet kapnak, mely egyértelművé teszi, hogy a Taunt nem érvényes, amíg Stealth-ben van az adott lény.
  • A Mass Disenchant (egyszerre több kártya betörése) sokkal nagyobb effekteket és új grafikát kapott. Most már stílusosan törheted be tömegével a kártyákat!
  • Sokkal szebb lett a felugró ablak felületet, ami párbajra hívás esetén jelenik meg.
  • A “Blessing of Wisdom” által buffolt lények új effektet kapnak.

Játékmenet

  • Ha kidob a játék, mostantól lesz 60 másodperced, hogy újra csatlakozz és folytasd onnan, ahol abbahagytad.
  • A gép nehezebb módja (Expert), edzőtáborban volt, de most visszatért és sokkal nehezebb lesz legyőzni!
  • Ha egy pakli csak arany kártyát tartalmaz, akkor az adott játékos arany Coin-t fog kapni, amennyiben nem ő kezdi a meccset.
  • Egy hős feloldása esetén mostantól a hős üdvözlését is hallhatjátok.
  • A Secret-ek csak az ellenfél körében aktiválódhatnak!
    • A saját secretjeidet aktiválni, olyan fura érzés. Végül úgy működtek már, mint a spell-ek, ahelyett, hogy az ellenfelet csaltátok volna csapdába. Ezután a secret-ek csapdaként fognak működni.

Kártya változások:

  • Nat Pagle mostantól a kör elején (eddig a kör végén) fog 50% eséllyel egy lapot adni.
    • Nat Pagle túl nagy lap előnyhöz juttathatta a játékosokat a meccs elején, és szinte követelmény volt az összes pakliba. Ez a változás csökkenti egy picit az erejét, hiszen így az első körben a játékos nem jut újabb laphoz.
  • Tinkmaster Overspark 2/2 helyett 3/3-at lesz és mostantól egy véletlenszerűen kiválasztott lényt fog 5/5-ös dinóvá vagy 1/1-es mókussá alakítani (eddig egy kiválasztott lényt alakított át és nem egy véletlenszerűt).
    • Tinkmaster egy semleges kártya, ami silence-l és tönkretesz egy erős lényt, ez csökkenti a nagy és élvezetes lények jelenlétét. Reméljük, hogy ezzel több élvezetes lényt láthatunk, azonban azt is reméljük, hogy Tinkmaster továbbra is megmarad bizonyos paklikban, de nem fog kelleni az összes jó pakliba.

Továbbá nagyon sok hiba is ki lett javítva, beleértve a lények felcserélődését is.

Nyugodtan írjátók le a hozzászólásokban is, hogy mit gondoltok az új patch-ról. Erre vártatok már hónapok óta?

A teljes patch notes angolul elolvasható itt!

Vissza a főoldalra!

patch hátlap

További híreink