Ismerjétek a TGT kártyák történetét is: Anub'Arak
Anub'arak az alapító királya a nerúbiai királyságnak, az Azjol-Nerub-nak. Azon nerúbiaiak közé tartozik, akiket lemészároltak a Pókok Háborújában (a Lich King élőhalottjai és Azjol-Nerub pókjai között vívott csata), majd Ner'zhul, a Lich King feltámasztott élőhalottként, hogy őt szolgálja.
Anub'arak egyik leghűségesebb parancsnoka Anub'Rekhan volt. A föld alatt létrehozták királyságukat és hatalmas alagút rendszereket alakítottak ki Northrend-en. Azonban a Lich King serege legyőzte őket és élőhalottként hozta őket vissza, hogy örökké a Lich King-et szolgálják.
Anub'Arak azt a parancsot kapta, hogy tisztítsa meg a hóval borított tájakat mindenféle ellenállástól. Minden akarata ellenére is kénytelen volt lemészárolni tömérdeknyi nerubiant, akik szembeszegültek az élőhalottakkal.
A verseny Icecrown-ba
Anub'Arak-ot délre küldték, hogy találkozzon a herceggel, Arthas Menethil-lel, amikor megérkezik Northrend-re. Megmentette a herceget egy Blood Elf támadástól, bemutatkozott és elárulta Arthas-nak Ner'zhul terveit. Anub segített Arthas-nak felállítani egy bázist és kitervelte a támadást a kék sárkányon, Sapphiron-on. Anub'Arak elmondta Arthas-nak, hogy túl sokáig tartana átverekedni Kael'Thas és Vashj hatalmas seregén, ezért Azjol-Nerub föld alatti járatain kellene elérni Icecrown-t, de az egy kockázatos utazás lehet.
Anub bevezette Arthas-t a Pókok Királyságába, ahol sok élő nerubiaival találkozott, akik áruló királynak nevezték őt amiért a Lich King-et szolgálta és elpusztította Azjol-Nerub-ot.
Amint beléptek a királyságba, Muradin expedíciójának túlélőivel találkoztak, akiket Baelgun vezetett, aki szerint egy ősi gonosz kelt életre a királyság alatt és senkinek sem engedélyezik, hogy kinyissa a Belső Királyságba vezető ajtót. Arthas végzett a nyugtalanító törpökkel és betört a Belső Királyságba. Hamarosan találkoztak a gonosszal, amiről a törpök beszéltek - az arctalanok (Faceless Ones) - különös, torz teremtmények, akiket bebörtönöztek a föld alá egy rég elfeledett időben. Odabent még egy elfeledettel (Forgotten One) is meg kellett küzdeniük, ami egy hatalmas erővel és ellenállással rendelkező lény.
Amint beértek a Felső Királyságba egy fölrendés elválasztotta egymástól Anub'arak-ot és Arthas-t. Anub és az őt segítő bogarak megpróbálták minél hamarabb átásni magukat Arthas-hoz, mielőtt az Azjol-Nerub csarnokában elrejtett csapdák végeznek vele. Amint Anub rátalált, kiküldte Arthas-t Azjon-Nerub-ból a felszínre, ahol egyből hatalmas csatába keveredett Illidan Stormrage-el - ez volt a Csata a Frozen Throne-ért.
Arthas vs. Illidan
Anub'Arak megvédte Arthas-t, miközben aktiválta a négy mágikus obeliszket, ami körbeveszi Icecrown csúcsát. Amint az összes obeliszk aktív lett, Anub'Arak megállt, amint Arthas fölment a végzetéhez vezető lépcsőn.
A World of Warcraft: Wrath of the Lich King-ben
A bajnokok Azjol-Nerub-ban legyőzték Anub'Arak-ot, azonban a Lich King ismét feltámasztotta - ezúttal nem Ner'Zhul, hanem már Arthas - és a Trial of the Crusader utolsó - váratlan - ellensége lett. A Val'kyr ikrek legyőzését követően megérkezett Arthas az Argent Tournament-re és beomlasztotta a talajt, hiszen pont a nerúbiai birodalomra építkeztek. Amint a hősök lezuhantak, ismét meg kellett küzdeniük Anub'arak-kal.
Anub'arak a Hearthstone-ban a Rogue új legendary-ja és sokan remélték, hogy valami nagyszerű lap lesz, hiszen ő egy híres karakter volt, de sajnos nem így történt. Határozottan kijelenthető, hogy Anub'arak a TGT egyik legrosszabb legendary lapja. Annak ellenére, hogy a lap gyakorlatilag halhatatlan azáltal, hogy visszakerül a kezünkbe ha teljesen elfogy az életereje, a lap ezzel még sem válik jóvá. Még akkor sem, ha marad utána egy 4/4-es pók is. Az alapvető baj a nagyon magas mana költségében és a roppant kevés életerejében rejlik. Anub'arak egy 9 manás minion 4 életerővel. Ez azt jelenti, hogy gyakorlatilag letud vele tradelni simán egy 3 vagy egy 4 manás lény is. Ha ezt nézzük, akkor gyakorlatilag 9 manát cserélünk kb 7-8 manára. Ugyan is kb. ennyibe kerül megoldani Anub'arakot és a kis pókot is az első felvonásban. Az egészben talán még is az a legrosszabb, hogy a második kijátszása is fel fogja emészteni a Rogue teljes körét, míg az ellenfél részéről ez a költség valószínűleg el fog oszlani 2 köre között.