Ismerjétek a TGT kártyák történetét is: Eydis Darkbane és Fjola Lightbane
Folytatjuk kártyatörténet sorozatunkat, ezúttal Eydis és Fjola történetét meséljük el.
"Csak együttes erővel győzhetjük le az utolsó kihívást. Icecrown mélyéből érkezik a Scourge két legerősebb hadnagya - vad Val'kyr-ok, szárnyas hírnökei a Lich King-nek." - Tirion Fordring.
Eydis Darkbane és Fjola Lightbane ők a Val'kyr ikrek. Annyira egymáshoz vannak kötődve, hogy ha az egyik meghal, akkor meghal a másik is. A Lich King egyik leghűségesebb ügynökei. Életük folyamán rettegésben tartották Icecrown nagyrészét és ez volt a tervük az Argent Tournament-nél is. A Lich King küldte őket, hogy tartsák rettegésben a Tournament-et. Azonban Confessor Paletress megküzdött velük is sikeresen elkapta őket. A Val'kyr ikrek a Trial of the Crusader negyedik ellensége.
A Val'kyr-ek tulajdonképpen az élőhalott Vrykul-ok egyik fajtája. A Lich King legfőbb ügynökei a szellemi világban. Ők olyan rettenetes szörnyű lények, melyek rémálmokból születtek. A Val'kyr-ek felügyelik a fiatal Death Knight-okat és sok esetben ők a bírók is. A Val'kyr-ek döntik el, hogy ki lesz vargul (bukott élőhalottak, akik nem méltók a Lich King-hez) és ki lesz ymirjar (elite harcosok, akik a Lich King-et szolgálják), továbbá ők döntenek a vrykul-ok kivégzésével kapcsolatosan is.
Eydis Darkbane és Fjola Lightbane a Hearthstone-ban
Felhasználhatóságuk nagyon erősen korlátozva van. Összesen két kaszt tudná felhasználni őt érdemlegesen, mert a többinek vagy egyáltalán nincs, vagy pedig csak elég jelentéktelen buffot adó lapja van. Ezek a kasztok a Priest és a Paladin. Ugyan a Druid még szóba jöhetne, azonban ő annyi jó más lappal rendelkezik, hogy felesleges paklit építeni köré, vagy éppen csak felhasználni őt. Identitását tovább követve, ez a lap inkább az agresszív paklikba használható. Ezek a paklik elég korlátoltan visznek magukkal spelleket, ami meg van, azt igyekeznek minél gyorsabban kitolni magukból, főleg a Paladin a Divine Favor miatt. Ez sokszor azt eredményezi, hogy mire felhúzzuk Eydis-t (már ha felhúzzuk egyáltalán egy gyors pakli esetében), addigra már nem lesz mivel megerősíteni. Emellett kicsit fura magának a lapnak a koncepciója is. Az esetében arra kéne törekedni, hogy életbe maradjon a lény. Ezzel szemben, hogy mivel ő kapja az erősítést, így az ellenfél figyelme még jobban rá fog vetődni. A Priest esetében pedig az a kevéske buffolás (Velen's Chosen, Power Word: Shield) leginkább a kontrolltartásról szól. Ahhoz pedig ez a random sebzés nem annyira jó, mert rulettbe megy át az egész. A kasztnak így is van éppen elég irányított leszedése, hogy ne kelljen őt használni. Főleg úgy, hogy az esetébe szinte kötelező bevárni a kombós lapot is. Viszont ha a meccsen ki tudja hozni magából az igazi értéket akár csak egy körön át, akkor meccsdöntő szerepe is lehet. Az sem negatívum, hogy mindössze csak 3 manába kerül, és ehhez képest a 3/4 egészen jó értékek. Eydis nagyon érzékeny a Silence-re, és buff nélkül még könnyű is letrade-elni. Olykor halott lap lehet a kézben.
Mindezek ellenére nekem Eydis a kedvenc lapom a Grand Tournament-ből és hasznosabbnak találtam, mint a Dark Cultist-ot.
Támogasd a Hearthstone Hungary-t!
Kérlek, amennyiben teheted támogasd az oldalt! A támogatási lehetőségeket itt éred el: HSHU támogatása!