HírekMax McCall az MMR-ről és a pakli...

Max McCall az MMR-ről és a pakli készítési témákról

Borovi Bence | 2017.01.26 17:00
3204

Max McCall

Az elmúlt napokban nemcsak Ben Brode, hanem Max McCall is aktív volt, aki szintén a Hearthstone egyik fejlesztője.

 

Blizzard Entertainment cikkének a fordítása

  • Casualban és a Legenda rangon belül alkalmazzák csak az MMR-t (MMR =Matchmaking Rating, vagyis ez olyan meccs összeállító rendszer, ami alapján mindenkinek van egy bizonyos pontja és azok fognak egymás ellen játszani, akik megközelítőleg ugyanazon a pontszámon vannak).
  • Rankeden (1-25-ös rangig) nincsen MMR. Ott mindössze az éppen aktuális rangod és a csillagaid száma dönti el, hogy kivel kerülsz össze.
  • Az MMR az egyetlen változó, ami eldönti, hogy milyen ellenféllel kerülsz össze.
  • Az MMR figyelembe veszi a győzelmeidet, a vereségeidet, a jelenlegi pontszámodat, az ellenfél pontszámát és a korábbi pontszámaidat (tehát például, hogy pár meccsel ezelőtt több volt-e, vagy kevesebb, mint most).
  • Amennyiben nincsen játékos a te rangod vagy pontszámod közelében, akkor a rendszer kiszélesíti a keresési kort pár másodpercenként.
  • A csapat szeretné, hogy minden Hearthstone meccset másnak érezzünk. Tehát soha ne legyen olyan érzésünk, hogy ezt a meccset már lejátszottuk. Mindegyiknek egyedinek kell lennie és ebben sokat segít, hogy a kasztoknak saját identitásuk van (A Hero Power a legerősebb forrása a kasztok identitásának).
  • Természetesen mindig lesz néhány átfedés, hiszen több kaszt kap Deathrattle kártyákat is, de minden egyes kaszt különbözőképpen használhatja fel őket.
  • Megróbálnak minden kasztnak különböző pakli építési témákat adni és minden témához elegendő lapot készíteni, hogy kellően eltérőek legyenek.
  • Minden szett esetén az a cél, hogy a játékosok új pakli típusokat próbáljanak ki. A játékosokat nem kell arra ösztönözni, hogy olyan paklikkal játszanak, amelyeket már most is használnak, inkább újat találnak ki ahelyett, hogy az éppen aktuális metát tovább erősítsék.
  • Néhány példa olyan témákra, amelyeket már megpróbáltak korábban népszerűsíténi:

Druid: Beast, Token

Hunter: Secrets, Deathrattle, Beast (A Druid Beast paklik inkább egy nagy Beastre koncentrálnak, míg a Hunter Beast paklik inkább sok Beastre fókuszálnak)

Mage: Spell reward, Secret

Paladin: Buffs, Secret

Priest: Healing, Shadowform, Deathrattle

Rogue: Battlecry/combo (például: Shadowstep, Fegyverek, Stealth)

Shaman: Overload, Murloc, Totem

Warlock: Demon, Discard

Warrior: Armor, Enrage, Taunt

Forrás: Battle.Net - Hearthstone: Manipulálva van az ellenfél kereső rendszer (MMR)?

Battle.Net - Hearthstone: Mi a design filozófia kasztonként?

maxmccall mmr pakli

További híreink