Mennyi barátod lehet 150 Ranked meccs után
Egy játékos minden meccs után ismerősnek jelölte az ellenfelét. Milyen eredmények születtek, melyik paklival lehet a legtöbb, vagy a legkevesebb barátot szerezni? Ezekre mind választ kaphattok, ha tovább olvastok.
A játékosról:
- 150 meccset játszott és minden meccs végén ismerőnek jelölte az ellenfelét.
- Koreában él, de az észak-amerikai (NA) szerveren játszik.
- Minden nap pontosan 5 meccset játszott egy hónapon át.
- 17-es rangon kezdett és 9-es rangon fejezte be.
- Minden meccs után feljegyezte a dátumot, a rangját, a pakliját, az ellenfél pakliját, a meccs eredményét és azt is, hogy az ellenfél a barátja lett, vagy elutasította a kérést (bár az elutasításról nem kapsz értesítést).
- Nagyjából 20 másodperccel a meccs vége után küldte a kéréseket. Sok kérés csak órákkal, vagy napokkal később került elfogadásra.
Az eredményeket a redditen osztotta meg.
Az eredmények:
Az eredményeket ide kattintva is megtekinthetitek egy Google dokumentumban, ahol a játékos megjegyzéseit is elolvashatjátok minden meccshez (angolul).
- Összes lejátszott meccs: 150
- Összesen szerzett barát: 37
- Átlagos "barát kérelem" elfogadási arány: 24.7%
- Legjobb pakli barátok szerzésére: Hench-Clan Rogue (60%-os elfogadási arány)
- Legrosszabb pakli barátok szerzésére: Taunt Druid (16%)
- Legbarátságosabb ellenfél pakli: Odd Druid (100%)
- Legkevésbé barátságos ellenfél pakli: Cubelock (0%)
Elfogadási arány meccs végerdemény szerint:
- Győzelem: 25% (22/88 meccs)
- Vereség: 25.4% (15/59 meccs)
Elfogadás játszott pakli alapján:
- Hench-Clan Rogue: 60% (3/5)
- Murloc Paladin: 28.6% (16/56)
- Dude Paladin: 24.2% (8/33)
- Cubelock: 22.2% (4/18)
- Elemental Mage: 20% (1/5)
- Quest Warrior: 20% (1/5)
- Taunt Druid: 16% (4/25)
Elfogadási arány ellenfél által játszott pakli alapján:
- Odd Druid: 100% (1/1)*
- Hench-Clan Rogue: 60% (3/5)
- Murloc Paladin: 60% (3/5)
- Big Spell Mage: 60% (3/5)
- Spell Hunter: 33% (2/6)
- Secret Mage: 30% (3/10)
- Odd Paladin: 29% (2/7)
- Taunt Druid: 25% (3/12)
- Odd Rogue: 18% (2/11)
- Even Paladin: 17% (2/12)
- Cubelock: 0% (0/5)
*Csak azokat a pakli típusokat tette bele a listába, amelyikkel legalább ötször találkozott, de annyira jó fej volt az a játékos, hogy betette ide és milyen jól is néz ki az a 100%-os elfogadási arány.
Senki sem ordított vele, vagy írt bármi nem helyénvalót. Legtöbben nem is írtak semmit, csak elfogadták a kérést, de néhányan megkérdezték, hogy mit szeretne.
Nem meglepő, hogy a Taunt Druidnál senki sem akarta szinte a barátja lenni. :) Az viszont érdekes, hogy Cubelock-ok miért nem barátkoznak.
Megválaszolatlan kérdések:
- Vajon nagyobb eséllyel fogadnák el a játékosok a kérdést, ha később lehetne küldeni? Például 20 perccel a meccs után, amikor már nyugodtabbak, ha kikaptak?
- Ha folyamatosan küldöd a kérést egy meccs után, (spam-eled) akkor nagyobb eséllyel fogadják el? ...és nagyobb eséllyel küldenek el a fenébe?
- Az adott napszak mennyire befolyásolhatja a kérések elfogadását?
- A meccs során az emote-ok használata hatással lehet-e a kérések elfogadására?
- Nagyobb eséllyel fogadja el az ellenfél a kérést, ha egy olyan matchup-ban nyerünk, ahol a mi paklink az esetek többségében veszít?
Ti mit gondoltok és ti mennyire fogadjátok el az ilyen kéréseket?