HírekMennyi barátod lehet 150 Ranked ...

Mennyi barátod lehet 150 Ranked meccs után

Borovi Bence | 2018.08.07 09:00
3228

Hearthstone barátok

Egy játékos minden meccs után ismerősnek jelölte az ellenfelét. Milyen eredmények születtek, melyik paklival lehet a legtöbb, vagy a legkevesebb barátot szerezni? Ezekre mind választ kaphattok, ha tovább olvastok.

 

A játékosról:

  • 150 meccset játszott és minden meccs végén ismerőnek jelölte az ellenfelét.
  • Koreában él, de az észak-amerikai (NA) szerveren játszik.
  • Minden nap pontosan 5 meccset játszott egy hónapon át.
  • 17-es rangon kezdett és 9-es rangon fejezte be.
  • Minden meccs után feljegyezte a dátumot, a rangját, a pakliját, az ellenfél pakliját, a meccs eredményét és azt is, hogy az ellenfél a barátja lett, vagy elutasította a kérést (bár az elutasításról nem kapsz értesítést).
  • Nagyjából 20 másodperccel a meccs vége után küldte a kéréseket. Sok kérés csak órákkal, vagy napokkal később került elfogadásra.

Az eredményeket a redditen osztotta meg.

Az eredmények:

Az eredményeket ide kattintva is megtekinthetitek egy Google dokumentumban, ahol a játékos megjegyzéseit is elolvashatjátok minden meccshez (angolul).

  • Összes lejátszott meccs: 150
  • Összesen szerzett barát: 37
  • Átlagos "barát kérelem" elfogadási arány: 24.7%
  • Legjobb pakli barátok szerzésére: Hench-Clan Rogue (60%-os elfogadási arány)
  • Legrosszabb pakli barátok szerzésére: Taunt Druid (16%)
  • Legbarátságosabb ellenfél pakli: Odd Druid (100%)
  • Legkevésbé barátságos ellenfél pakli: Cubelock (0%)

Elfogadási arány meccs végerdemény szerint:

  • Győzelem: 25% (22/88 meccs)
  • Vereség: 25.4% (15/59 meccs)

Elfogadás játszott pakli alapján:

  • Hench-Clan Rogue: 60% (3/5)
  • Murloc Paladin: 28.6% (16/56)
  • Dude Paladin: 24.2% (8/33)
  • Cubelock: 22.2% (4/18)
  • Elemental Mage: 20% (1/5)
  • Quest Warrior: 20% (1/5)
  • Taunt Druid: 16% (4/25)

Elfogadási arány ellenfél által játszott pakli alapján:

  • Odd Druid: 100% (1/1)*
  • Hench-Clan Rogue: 60% (3/5)
  • Murloc Paladin: 60% (3/5)
  • Big Spell Mage: 60% (3/5)
  • Spell Hunter: 33% (2/6)
  • Secret Mage: 30% (3/10)
  • Odd Paladin: 29% (2/7)
  • Taunt Druid: 25% (3/12)
  • Odd Rogue: 18% (2/11)
  • Even Paladin: 17% (2/12)
  • Cubelock: 0% (0/5)

*Csak azokat a pakli típusokat tette bele a listába, amelyikkel legalább ötször találkozott, de annyira jó fej volt az a játékos, hogy betette ide és milyen jól is néz ki az a 100%-os elfogadási arány.

Senki sem ordított vele, vagy írt bármi nem helyénvalót. Legtöbben nem is írtak semmit, csak elfogadták a kérést, de néhányan megkérdezték, hogy mit szeretne.

Nem meglepő, hogy a Taunt Druidnál senki sem akarta szinte a barátja lenni. :) Az viszont érdekes, hogy Cubelock-ok miért nem barátkoznak.

Megválaszolatlan kérdések:

  1. Vajon nagyobb eséllyel fogadnák el a játékosok a kérdést, ha később lehetne küldeni? Például 20 perccel a meccs után, amikor már nyugodtabbak, ha kikaptak?
  2. Ha folyamatosan küldöd a kérést egy meccs után, (spam-eled) akkor nagyobb eséllyel fogadják el? ...és nagyobb eséllyel küldenek el a fenébe?
  3. Az adott napszak mennyire befolyásolhatja a kérések elfogadását?
  4. A meccs során az emote-ok használata hatással lehet-e a kérések elfogadására?
  5. Nagyobb eséllyel fogadja el az ellenfél a kérést, ha egy olyan matchup-ban nyerünk, ahol a mi paklink az esetek többségében veszít?

Ti mit gondoltok és ti mennyire fogadjátok el az ilyen kéréseket?

barátok

További híreink