National HearthCup Championship - Második Szezon
Július 10-én kezdetét veszi a második National HearthCup Championship! Még nagyobb lesz, mint az előző, még több helyszínen, még gyorsabb internettel... Részletek a tovább után!
National HearthCup Championship második szezon első versenye:
- Július 10. vasárnap 10:00 (Jelentkezni ide kattintva lehet)
- Helyszín: BarCraft 2 eSport Bár
- Nevezési díj: 1000 Ft, melyet fizethettek a verseny napján a BarCraft2-ben, illetve online PayPal-on keresztül ide kattintva (Megjegyzésben lehetőleg adjátok meg a BattleTag-eteket).
- A legjobb 4 helyezett továbbjut a negyedéves döntőre.
- Megváltozott a pontozási rendszerünk is, amelyről még a jövőben fogunk írni.
- Továbbá érdemes lesz minél több versenyen megjelennetek, hiszen azért is fog külön pont járni, így akik nem érnek el jó helyezést, de sok versenyünkön részt vesznek, azok is bekerülhetnek a szezonzáró döntőre!
- Az elkövetkezendő versenyeinkről, terveinkről és az új pontozásról ide kattintva tudhattok meg többet Facebook videónkból! (Leírás később várható)
- A BarCraft 2-ben már elképesztően gyors internet érhető el, ezért többé nem kell attól tartani, hogy kidob a játék.
- A versenyeket mindig élőben streamelni fogjuk, nem is akármilyen minőségben! A streameket 4K felbontásban élvezhetitek mostantól! www.twitch.tv/hearthstone_hungary
Ezen a napon egyben Fireside Gathering is lesz, erről ide kattintva olvashattok a másik cikkünkben!
Szabályzat:
- Minden játékos köteles a regisztráció során megadott Battle Tag-jét használni. Egy BattleTaget csak egy játékos használhat.
- A verseny játékos száma nincs korlátozva. Kivétel ez alól a Tavern Hero bajnokság ahol a limit, 128 fő. Kérjük, hogy csak azok a játékosok jelentkezzenek, akik biztosan tudják, hogy az adott időpontban a versenyen meg tudnak jelenni. Ellenkező esetben töröljék nevezésüket vagy jelezzék a szervezők felé (facebook,e-mail,comment) és ne vegyék el a lehetőséget más játékosok elől. Azok a nevezők, akik regisztráltak a versenyre és a kezdés előtt nem jelennek meg TILTÓ listára kerülnek, ezzel automatikusan elesnek attól a lehetőségtől, hogy a következő versenyre nevezzenek.
- Minden játékos az általa gyűjtött lapokból összeállított paklikat használja. A versenyen nincs lapkorlátozás még akkor sem, ha új kiegészítő vagy új lapok érkeznek a verseny ideje alatt. Kivételt élveznek a speciális versenyeink, illetve a kiesettek versenye amiről a szervezők mindenképpen tájékoztatást nyújtanak. A játékosok a versenyre készíthetnek 9 paklit, de egy kaszthoz csak egyet. A meccsek alatt a játékosok Conquest „Best of 5” formátumban csapnak össze egymással az általuk előre megadott 4 kaszttal és paklival, ahol 3 meccset kell nyerni. A megnevezett kasztok sorrendje nem azt jelenti, hogy melyik paklival kell kezdeni a játékot. A játékos bármelyik kaszttal elkezdheti a játékot.
- A versenyeken a svájci rendszert alkalmazzuk.
- A mérkőzés előtt a játékosok az ágrajzban tudják megnézni ellenfeleik által választott classokat.
- A mérkőzés során mindhárom választott kasztal nyerni kell egy meccset. Az a játékos lesz a győztes, aki először nyer 3 mérkőzést. Az adott meccs győztesének kötelező paklit váltania a meccs végén. Az a játékos, aki elveszíti a mérkőzést dönthet arról, hogy megtartja előző pakliját vagy újat választ.
- Ha egy játékos olyan paklit használ, amivel az adott mérkőzésen már nyert egyet korábban az automatikusan elveszíti az aktuális meccset. Tehát mindenkinek a saját felelőssége, hogy milyen paklival inditja el a követkető meccset.
- Abban az esetben, ha mindkét játékos veszít, azaz döntetlen a meccs végeredménye, a mérkőzést újra kell játszani ugyanazokkal a paklikkal.
- A játékosok ellenőrizhetik az ellenfelük lobby-át ha szeretnék, a paklikat illetően, de nem nézhetnek bele a deckekbe! Természetesen a szervezők probléma esetén mindent ellenőrizni fognak.
- Minden játékos szabadon kiléphet a challenge lobbyból, azért hogy kitörölje az extra paklikat az első meccs megkezdése előtt. Amint az első meccs lement a játékosok nem hagyhatják el a challenge lobbyt. Internetes problémák esetén természetesen ez nem számít.
- Az internetes problémák miatt (disconnect) a játékosok az adott meccset kötelesek lejátszani újból. Mindkét játékos ugyanazt a hőst választja amivel játszottak.
- Minden “Best of 5” mérkőzés körülbelül 75 percig tart, kérünk mindenkit, hogy a gyorsabb és hatékonyabb verseny érdekében próbálják meg az időkorláton belül tartani magukat. Amennyiben egy meccs hossza a verseny időben való befejezését veszélyezteti, a meccs eredményéről a szervezők jogosultak dönteni. Szándékosan időt húzni tilos.
- Minden lejátszott BO5 után lesznek szünetek a játékosok számára, annak függvényében ki mennyire gyorsan játszotta le a meccseit. Kérünk mindenkit, hogy a következő kör kezdéséig érjen vissza és legyen elérhető távolságban.
- Ha egy játékos a mérkőzés kezdetétől számított 10 percen belül nem jelenik meg, automatikusan elveszíti az adott meccset. Amennyiben 20 percen belül sem jelenik meg, úgy ellenfele 2-0 eredménnyel jut tovább és automatikusan diszkvalifikálja magát a versenyről.
- A verseny mérkőzéseit a szervezők streamelhetik. Bármely játékos köre kerülhet közvetítés alá. Arról, hogy ki lesz közvetítve a sorsolás, vagy a szervezők döntenek.
- Ha a szervezők spectatelni szeretnének egy mérkőzést, a játékosok kötelesek őket beengedni az adott mérkőzésre.
- A győztesnek meg kell adnia a mérkőzés eredményét a hearthcup.hu oldalon! Amennyiben ez elmulasztásra kerül és a kovetkető kör kezdődne, a szervezők továbbjuttathatják ellenfelüket az eredeti győztes helyett.
- A győztes és a vesztes játékos is köteles screenshot-ot készíteni minden mérkőzés után. A vitas helyzetek kiküszöbölésére. (A screenshotot PRT SC gombbal lehet készíteni a játékban)
- A verseny szervezői elvárják, hogy a játékosok sportszerű magatartást mutassanak egymás iránt. Ellenkező esetben a szervezők dönthetnek arról, hogy egy játékost nem megfelelő magatartás miatt kizárnak a versenyből.
- Tilos használni segéd- vagy bármilyen más programot, ami plusz információhoz juttatja a játékost ellenfelével szemben. (Pl: Decktracker, botok, stb.)
- A szabályrendszer bármely pontjának megszegése kizárást vonhat maga után.
- A szabályrendszert minden játékos köteles elolvasni és betartani! A verseny ideje alatt minden kérdésben a szervezők tudnak segíteni. A szervezők élnek az utolsó szó jogán az-az a nem részletezett vitás esetekben a szervezők döntenek.
- A résztvevők jelentkezésükkel tisztában vannak és elfogadják, hogy a verseny alatt készülhetnek felvételek,- illetve fényképek róluk amiket a Hearthstone Hungary használhat esetleges videókhoz, vagy feltöltheti az általuk használt média csatornákra (pl: facebook,youtube...stb)
- A szervezők a változás jogát fenntartják!