'The Instance' Hearthstone fejlesztői interjú
Az Instance legújabb epizódjában egy interjút láthattok Ben Brode-dal és Jason Chayes-szel, a Hearthstone fejlesztőivel. Az interjú legfontosabb információit a tovább után olvashatjátok.
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
- Nagyon komolyan vesszük a balance változásokat (kártyák gyengítése/erősítése). A fejlesztők azt szeretnék látni, hogy a játékosok kiismerik a játékot, mielőtt beavatkoznak.
- A kártyák megváltoztatása elveheti a játékosok kedvét a saját problémáik megoldásától és kevésbé lesznek magabiztosak a játékkal kapcsolatosan.
- Új eszközök jobbak, mint a régi kártyák változtatása. Sok Murloc-al találkozol? Talán a Hungry Crab a segítségedre lehet.
- Egy nagy balance csapattal rendelkezünk, akik helyesen beállítják a dolgokat, miközben mindent meglepetésnek tartogatnak.
- Továbbra is úgy szeretnénk fejleszteni a játékot, hogy nem vezetünk be nyilvános bétákat. Jobb, ha az összes játékos egyszerre élvezheti az új tartalmat.
- A Goblins vs Gnomes hamarabb jelent meg az Arénában, ami egy nagyon élvezetes esemény volt és egy hatalmas meglepetés a játékosok számára.
- A megfigyelő mód nemcsak e-sport-ra nagyszerű eszköz, de arra is jó, hogy a barátaiddal Hearthstone-ozz.
- A botok-elleni csapat folyamatosan új módokat keresnek, hogy megállítsák a botokat. Fontos, hogy fenntartsuk a játék integritását.
- Majdnem teljesen elkészült az Android tablet-es verziója. Továbbra is az év vége előtt szeretnénk kiadni.
- Nincs szükséged a teljes gyűjteményre ahhoz, hogy "a játék minden szintjén versenyképes legyél", csak 30 lapra.
Itt meghallgathatjátok a teljes anyagot angolul.