Boomsday Project lapok értékei arénában 4. rész: Neutral lapok
Sziasztok! Már el is érkeztünk a Boomsday Project utolsó részéhez, amiben a Neutral lapok kerülnek értékelésre.
Előző részek:
- The Boomsday lapok értékei arénában 1. rész: Druid, Hunter, Mage
- The Boomsday lapok értékei arénában 2. rész: Paladin, Priest, Rogue
- The Boomsday lapok értékei arénában 3. rész: Shaman, Warlock, Warrior
Neutral (Semleges) lapok
Talán a szett legcukibb lapja, azonban arénában őt nem fogjuk túl gyakran látni. Csak Mech lénynek tudja megadni a +1/+1-et, alulstatolt is az effektért, és nincsen akkora hatása sem, mint a jó öreg, Shattered Sun Cleric-nek. 1/5
Nincs se támadása, se játéknyerő effektje, a legrosszabb 1 drop, amit kivehetünk. 1/5
Possessed Villager Mech verzióban, ami miatt egy volt közepes lapnál, még jobb. Jó célpont a Magnetic effektekért, 1 manáért ez a lap is ad nekünk két db 1/1-es lényt, lehet rá úgy is tekinteni, mint egy Argent Squire-re. 3/5
Magnetic nélkül: Önmagában nem jó 1 manás lény, szerintem ezt mindenki látja.
Magnetic effekttel: A korábban már említett Divine Strength nem volt jó, ez még annyi statot sem ad, azonban Rush-t igen, ami még életmentő lehet, d nem ezzel a Magnetic effekttel, fogod megmenteni a másik lényed.
Hát ez a lap csak a Magnetic effekt kihasználásával ér valamit, viszont az felemeli a közepes kategóriába. 3/5
A Silent Knight sem érte meg az árát 3 manáért, ez pedig még annál is rosszabb, hiszen az előbb említett lény legalább meg tudott ölni egy 2 manás lényt, ez pedig még a legtöbb 1 manába kerülőket sem öli meg. Ha pedig olyan lényt keresünk, akit fixen tudunk buffolni, sokkal jobbak vannak ennél. 1/5
Ahol ez a lap igazán ér valamit, az a Rogue. Ha a Rogue Coin + Hero Power kezdést ad elő, tutira ez lesz a 2. köre, csakúgy, mint a régi Goblin Auto-Barber idején. Rogue-nál 3/5, más fegyvert használó kasztoknál (nem beleértve a Legendary fegyvert) 2,5/5, maradékoknak 2/5.
Bár az 1/5 nem hangzik nagyon fenyegetőnek, mégis oda kell rá figyelni. Legrosszabb esetben kétszer beleüt egy 3/2-be, és mindketten meghalnak, azonban a Magnetic lapok iszonyat gyorsan fel tudják buffolni ezt a lapot. Könnyen elképzelhető, hogy ha a 2. kört túléli, ami elég valószínű, meccseket nyerhet. 3/5
Itt is az első Neutral lap, ami Goblin Bomb-ot idéz, amik elég haszontalanok, és könnyen beteríthetik a csatateredet. Ezt megtárgyalva, 2 manáért kapunk egy lényt, ami 1 manát ér. 1/5
Legalább két Spellnek kell a kezünkben lenni ahhoz, hogy kapjunk egy átlag 3 manás lényt. A játék elején nem akarunk Spellektől hemzsegő kezet. Borzalmas üres kézzel, mint a Twilight Drake, inkább egy biztosabb 3 manás lény, mint ez. A paklik nagyobbik részét egyébként is lények töltik ki. 1/5
Magnetic nélkül: RIP Silverback Patriarch. Attól, hogy ennek +1 élete van, nem jelent túl sok előnyt, egy csupasz Tar Creeper, a közepes szintet még nem ütné meg.
Magnetic effekttel: Valószínűleg egy olyan Mech lényhez akarod mágnesezni, aminek van elég támadóértéke, viszont nem akarod, hogy meghaljon.
Ennek a lapnak is jobban megéri kihasználni a Magnetic effektjét, de nyilván ha nincs lent Mech, ez nem kivitelezhető. 2/5
Több kaszt is van, akik szeretnek drága Spelleket kivenni, na ez azokba való. A Shaman még bele is tud húzni egybe, a Storm Chaser-rel. 3 manáért 4/4 nagyon jó, és ha nem is jön össze a Battlecry, egy átlagos 3 manás lény. Szóval vannak kasztok, akiknél kevésbé venném ki, de átlagban egy közepes 3 drop. 3/5
Volatile Elemental nagyobbik testvére, sőt még jobb is nála. Jobbak a statjai, majd a Deathrattle effektje egy Flamecannon. Un'Goro idején, az előbb említett Elemental 3 pontos volt, ez szerintem egy kicsivel jobb kategória. 3,5/5
Egy újraértelmezett Eggnapper, vagy a Grim Necromancer 3 manás verziója, vagy a Razorfen Hunter sokadik verziója. 4/3-as statok több részben, problémás az, hogy mindegyiknek 1 életereje van. Újabb közepes lény. 3/5
Szerintem, ha megnézzük a Fire Plume Phoenix-et, majd ezt, rögtön láthatjuk a különbséget. Kapunk az 1 manás testhez egy Arcane Shot-ot, Holy Smite-ot, ki hogy tekint rá. 1+1=2, és nem 3. Majd ha megnézzük az előbb említett lapot, 3 manás lény mellé kapjuk ugyanezt, 3+1=4! (A felkiáltójel nem a faktoriálist jelöli.) 4/5
Kicsi Stranglethorn Tiger, viszont Mech. Valószínűleg túl fog élni egy kört, így garantáltan lesz mire használni a Magnetic effekttel rendelkező lényeket. Azért 4. kör ez, majd 5. kör Wargear nem egy rossz játék. Csak egy körre kap Stealth-et, így nem tudod megvédeni bármi ellen. 3/5
Következő lény, ami megint idézi azokat a bombákat, és emiatt alulstatolt, borzalmas lény. 1/5
Közelébe sem ér a jó öreg Piloted Shredder szintjéhez, de kihoz egy lényt ingyen a kezünkből, ami olcsó, és lehet, hogy csak a kezünkben tartogatnánk, mert mindig van jobb játék. 3/5
Ez a Rager egy kamu, hiszen nem 3 manába kerül… Na, ettől félretekintve viszont egy remek lény, hiszen 4 manáért sebezni 5-öt nem rossz. Igaz, a Swift Messenger 6-ot tud sebezni, de az csak minden második körben. Most kaptunk egy újabb Neutral leszedést, ezeket mindig jó látni. 4/5
Wall-E, te vagy az? Előző kiegészítőben kaptunk 4 manáért egy 1/6-os lényt, ugyanezzel az effekttel, ami borzalmas. Ez jobbnak tűnik, már csak azért is, mert Mech illetve jobbak a statjai is, de még mindig nem ér fel egy közepes lénnyel, de már 1 ponttal többet kap, mint az elődje. Csak így tovább! 2/5
Magnetic nélkül: Teljesen átlagos 5 manába kerülő lény.
Magnetic effekttel: Blessing of Kings 5 manás verziója, fantasztikus.
Legjobb Magnetic effekttel rendelkező lény Zilliax után, és még Common lap is. 4/5
6 manáért 5/6-os Taunt, egyértelműen jobb, mint a Lord of the Arena. Még hasznosabb lehet gyógyító lapokkal, vagy ha Priest vagy. 3/5
A régi Force-Tank MAX rengeteg terrort okozott az arénában, az egyik legjobb late game lény volt. Manapság már más a helyzet, rengeteg drága lény van, amik jobbak is, ettől függetlenül nem szabad leírni a Divine Shield-et, mikor egy hatalmas testre van ráírva. 3/5 (Maga a lap baromi jó szópoén, imádom ezt a lapot.)
Megéri ez a Battlecry effekt, egy ennyire alulstatolt lényen? A Fire Plume Harbinger sem érte meg, és az a +1 életerő nem fog sokat segíteni ezen a lapon sem. 1/5
Nem tökéletes 2 manás lény, nem is egy Fire Fly, de ez is egy Elemental lényt ad a kezünkbe, Rush effektje is van. Azoknál a kasztoknál, akiknek van valamiféle Elemental szinergia, ott közepes kategória, alapból pedig 2,5/5.
Túl nagy a hátránya, és még a statjai sem érnek meg ekkora árat. Egyébként sem tudnál vele mindig támadni, a régi Argent Watchman-nel legalább mindig volt lehetőséged, ha fizettél 2 manát. 1/5
Magnetic nélkül: 4 manás Eggnapper, ő maga is Mech, illetve a maradványok is, amik nyilván hasznosabbak, mint a Beast-ek.
Magnetic effekttel: Agresszív buff, és a lény szintén hagy maga után valamit.
Az 1 életerő miatt jobb, ha kihasználjuk a Magnetic effektet, de mindkét módon megállja a helyét. 4/5
Hihetetlenül idegesítő lap, nehéz vele elbánni. Kapunk 5 manáért 2 Annoy-o-Tron-t, meg egy 2/1-es lényt, ez meg is felel 5 manának. Azonban a Divine Shield miatt nagyon nehéz lesz átjutni a Tauntokon, így tökéletes opció lények bevédéséhez is. Sőt, így nagy a valószínűség arra is, hogy lesz Mech a csatatéren, amire lehet használni a Magnetic lényeket. 5/5
Ez a lap nagyon kasztfüggő. Ahol agresszív paklikat szoktunk csinálni, nyilván nem a legjobb. Azonban a Mage kezeiben ez rengeteg board clear lapot rejt, Druid lapok között is sok fantasztikus van. Talán Rogue, Warlock és Warrior az a 3 kaszt, ahol a legrosszabbak az opciók. A Hunter választéka sem rossz, viszont nem fér bele egy aggro pakliba. Az utóbb említett 4 kasztnál, 2/5, a többinél 4/5.
6 manáért egy késleltetett 7/7, ami előtte fog sebezni 2-t egy másik lénybe. Elég drága, de legalább nem haszontalan, mint a sok tojás. Nem mindig egy 6. körös játék, először inkább az átlagosabb lényeket tenném ki, ezt inkább a végére tartogatnám. 3/5
Magnetic nélkül: Egy olcsóbb Baron Geddon, kisebb effekttel, Despicable Dreadlord Neutral megfelelője. Az biztos, gyakran hasznos lesz ez az effekt.
Magnetic effekttel: Szerintem, ha van lent van egy másik Mech, szinte biztos, hogy rámágnesezzük, már csak azért is, hogy ne sebezze a másik lényünket. Egy Blessing of Kings és egy minden körös Whirlwind együttese. 4/5
Ráfizetünk 2 manát a Steel Rager-re, csak azért, hogy kapjunk 2 db Spark-ot. Annyi pozitív van a lapban, hogy ez is egyfajta leszedés. 2,5/5
Újabb 1 mana 1/3, aminek legtöbbször nem számít a Battlecry effekt. Egyedül a Priest tudja visszagyógyítani magát, ha akarja, illetve a Warrior számára lehetne hasznos, ha számítana bármit is az armor, illetve a Warlock tudja használni az előnyét néhány lappal. Hátránya, hogy nem játszhatod ki, ha 5, vagy annál kevesebb életed van. 3/5
Nem is az effektje miatt fogod kivenni ezt a lényt, hanem azért, mert egy 3 mana 3/4. 3/5
A Neutral Omega lapra sem lehet panasz. Ez 4. körben kijátszható egy Stegodon-ként, de 10. kör után, ki ne akarna egy 4 mana 12/6-os lényt? Nincs olyan lény, amivel ez ne tudna elbánni. 5/5
4 mana 4/3, ami ad egy lapot a kezedbe. Ja, de ez egy Legendary-t ad. Sindragosa egy remek lap, és ott még el is kell használnod 2 manát arra, hogy megöld a kis 0/1-es lényeket, ha akarod a Legendary lényeket. Itt még csak nem is kell semmit fizetned, 4 manáért kiteszel egy elfogadható lényt, amit vagy te, vagy az ellenfeled, de meg fog ölni. 5/5
Rengeteg Mech lap érkezett, az aréna is tele lesz velük. Egy újabb lap, ami miatt ne halmozzuk a Magnetic lényeket. Jött pár, alapból magas manaköltségű Mech is. Az effektje miatt alulstatolt, de ne is akarjuk üres asztalra kitenni. 3/5
Borzalmas alapstatok, azok az 1/1-es lények pedig semmit sem fognak érni, bár valószínűleg egyet sem fogunk kapni, mert szimplán meghal bármitől. 1/5
Egyedül akkor jó ez a lény, ha nincs kint más lényünk. De egy átlag 5 mana 5/6-os lénynek, ha adunk +1 támadást, már ekkora árat kell fizetni? 2/5
Az effekt nem számít ezen a lapon, hiszen az ellenfél vagy felhúzza, vagy nem. Alapvetően pedig egy átlagos 5 drop. 3/5
Szinte soha nem fog aktiválódni a Battlecry effekt, ha mégis, akkor már csak egy plusz kegyelemdöfés az ellenfélnek, mert már amúgy is nyertünk. Effekt nélkül pedig egy War Golem, Epic változatban. 2,5/5
Akarnál játszani egy 4 manába kerülő Mirror Entity-t, ami nem is Secret, mert az ellenfeled pontosan tudja, hogy azt játszottad ki? 1/5
Azoknál a kasztoknál, akik nem rendelkeznek Secret lapokkal, ez a lap alapból ki van lőve. Rogue-ról se beszéljünk, hiszen ő is csak 3 féle Secret lappal rendelkezik, és egyik sem jó. Paladin Secret lapjait sem szeretjük, nem is vesszük ki őket túl gyakran. 1/5
Hunter és Mage az a két kaszt, akiknél már szívesebben veszünk ki 1-2 Secret lapot. Ha sikerül ezzel a lénnyel legalább 1 lapot húzni, egy kicsivel rosszabb Azure Drake, 2 lapnál pedig már jobb. Lehet, hogy amiket felhúz, ki sem fogjuk játszani, viszont a húzás által javítja a paklink minőségét is. Nyilván, ez a lap is függ a paklinktól. 2,5/5
Magnetic nélkül: Önmagában is egy remek lap, egy kis Al'Akir the Windlord.
Magnetic effekttel: Azt hiszem, ha egy ilyen Spell létezne, elszabadulna a pokol.
Bármelyik Mech-nek most már adhatsz Rush-t, tudsz gyógyulni, be tudod védeni magad, sőt a Divine Shield miatt, a lény sem hal meg. 5/5
Nem szeretjük azokat a 10 manás lényeket, amik nem csinálnak azonnal semmit, hiszen elveszik az egész körünket, és könnyen megszívhatjuk. A Deathrattle effektről ennél a lapnál sem kell beszélni, nem fog összejönni. 1/5
Köszönöm, hogy ismét velem tartottatok, a következő kiegészítőnél újra jelentkezek! Addig is arénázzatok sokat, további sok szerencsét! Véleményeteket pedig még mindig szívesen olvasom!
barcelona900
Támogasd a Hearthstone Hungary-t!
Kérlek, amennyiben teheted támogasd az oldalt! A támogatási lehetőségeket itt éred el: HSHU támogatása!