"Miért nem nerfelik azonnal a kártyákat?" és egyéb információk
Apróbb információk a játék fejlesztőitől a kártyák nerfeléséről, a Patron Warrior-ok erősségéről és a Summoning Stone-ról.
Blizzard Entertainment Tweetjeinek a fordítása
Komoly kérdés: Mi annak az oka, hogy olyan sokáig tart kijavítani dolgokat, mint például a WSG/Secret Paladin, stb.?
A közösség észrevételei nem mindig egyeznek a valósággal és a problémák egyre rosszabbá válnak idővel. Ha a problémák csak egy új szettig tartanak és az új kártyák megváltoztatják a dolgokat és felkavarják a metát, akkor nem kell közbelépnünk és nerfelnünk. @bdbrode
A Summoning Stone csak Mage lap volt eredetileg, az Animated Armor pedig semleges.
Blizzard Entertainment Tweetjeinek a fordítása
Az Animated Armor semleges volt, de egy problémás kártya arra kényszerítette a Blizzard-ot, hogy változtassák meg. @Hearthhead
Akkor mi volt a Mage kártya, az Animated Armor előtt?
Azt hiszem az a Summoning Stone volt. @bdbrode
Igen, a Summoning Stone volt. Az elején nem voltunk benne biztosak, hogy azt semleges lénynek szeretnénk-e. @ywoo_dev
A Summoning Stone egy 5 Manás kártya volt, amikor Mage specifikus volt? Nerfeltétek, mielőtt semlegesség tettétek?
Nem változtattunk rajta. @bdbrode
Még mindig erősek a Patron-ok
Blizzard Entertainment Tweetjeinek a fordítása
Terveztek kiadni valamit, ami kedvez a Patron Warrior-oknak? Imádom a paklit, de hiányzik belőle valami. Ostkaka szavait használom. Úgy érzem nincsen semmilyen mechanizmus, amivel visszatérhetnél a játékba, ha elveszíted a harcteret.
Eléggé valószínűtlen, hogy szándékosan javítunk paklikon, amik jók. Már így is sokat nyer a legmagasabb szinteken. @bdbrode
Blizzard Entertainment Tweetjeinek a fordítása
Az első kártya, amit felhúzol a játékban, az ugyanaz a kártya, ami lecserélte volna a kezedben lévő kártyát, ha a játék elején cserélsz (mulligan)?
Igen, azonban, ha úgy döntesz, hogy lecseréled valamelyik kártyádat (mulligan), akkor az összekeveri a paklidat. @bdbrode