Gyakori jelentések, melyek nem játék hibák
A Blizzard egyik minőség biztosa - Rolkyr - közzétett néhány információt a Hearthstone fórumon, melyeket nagyon sokszor jelentenek a játékosok, de ezek nem hibák. Lehet, hogy veletek is előfordult már, hogy ezeket hibáknak gondoltátok, ezért érdemes megnézni őket a tovább után.
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
- A Blade Flurry extra sebzést okoz!
A Blade Flurry egy Rogue képesség, ami elpusztítja a játékos fegyverét és annyit sebez az ellenségeknek, amennyi sebzéssel rendelkezett a fegyvere. Hiába van fix sebzése a fegyvernek, a Blade Flurry is egy spell, ezért hatással van rá a Spell Power.
Hasonló a Priest-ek Lightbomb-ja is, ami annyit sebez, ahány támadással rendelkezik egy lény, de Spell Power-rel ez is növelhető,
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
- Az összes paklim és/vagy kártyám eltűnt!
Az esetek többségében a játékosok más régióba lépnek be és ez annak a következménye. Ellenőrizzétek le, hogy biztosan jó régióban játszotok! (Play gomb felett állítható a régió, Android-on és iOS-on pedig a bejelentkezési képernyőn lehet állítani a régiót)
- Az ellenfelem ellopta a lényemet. Amikor visszaraktam a tulajdonosának a kezébe, az ő kezébe került!
Ha irányítasz egy lényt, akkor az a te lényed. Mindig annak a játékosnak a tulajdona egy lény, hogy melyik részén van a harctérnek. Amikor visszakerül egy lény a tulajdonosának a kezébe, akkor mindig ahhoz a játékoshoz kerül, akinek a térfelén volt az adott lény.
- A Noble Sacrifice nem aktiválódott, amikor az ellenfelem támadt!
7 lényed volt a harctéren? Ha egy spell létrehozna egy új lényt a harctéren, az ugyanolyan, mintha megpróbálnál kijátszani egy lényt. Ha nincsen több hely, nem fog aktiválódni.
- A lények gyógyultak, amikor megöltem/silence-eltem a Stormwind Champion-t (vagy egyéb buffokat)!
Amikor silence-elsz egy lényt, amelynek az értékei módosítva lettek, tehát például több élete van, mint amennyivel eredetileg rendelkezik, akkor a silence-t követően az a lény vissza fog állni az eredeti értékére. Azonban, ha egy lénynek kevesebb élete van, mint az eredeti, akkor a silence után az a lény a harctéren fog maradni ugyanannyi sebzéssel.
- A Faceless Manipulator meghalt egy buff-olt lény másolása után!
Ha van egy Stormwind Champion-od és egy lényed 1 élettel, majd az 1 élettel rendelkező lényt megpróbálod másolni, akkor azt a lényt 0 élettel fogja másolni, tehát a másolat meghal.
- A Gorehowl megsemmisült egy használat után!
Sokan félreértik ezt a kártyát. Ha a játékos a hőst támadja, akkor a durability csökken. Ha egy lényt, akkor a támadása csökken.
- Az Ice Block nem aktiválódott és az ellenfelem secret-je megölt!
Ha éppen te támadsz és aktiválod az ellenfeled secret-jét, a saját secret-ed nem fog aktiválódni, hiszen a secret-ek nem aktiválódnak a játékos körében, ezért nem védhet meg az Ice Block ilyen esetben.
- Az ellenfelem megtámadhatta a Faerie Dragon-t a hero power-jével!
Ugyan spell-ekkel nem támadhatod a Faerie Dragon-t, de a Rogue-ok és Druid-ok használhatják a hero power-jüket, hogy sebezzék azt a lényt.
- Misdirection-t kapott az egyik lényem és a fegyverem sebezte meg!
Ez azért fordulhat elő, mert a saját körödben a fegyvered sebezhet bármely lénynek, amivel a hősöd harcban áll. Azonban a fegyvered nem fog durability-t veszíteni, hiszen nem a hős támadott vele.
- Maexxna használta a hero power-jét a Faerie Dragon-omra, vagy a Stealth-et lényemre!
Maexxna hero power-je, akárcsak bármely más effekt, ami használja a "Random" szót nem számít célpontnak. Ezáltal a hero power-rel bármely lényt (heroic-on 2 lény) visszaküldhet az ellenfél kezébe!
Például a Deadly Shot is elpusztíthat egy Stealth-es lényt, vagy a Faerie Dragon-t és a Spectral Knight-ot, hiszen azon is szerepel a "Random" szó. A területi sebző spell-ek (AoE), mint például a Hellfire, a Consecration, vagy a Holy Nova is sebezhetik a Stealth-el rendelkező lényeket, illetve az előbb említett nem célozható lényeket, hiszen ezek a spell-ek nem céloznak senkit, csak sebeznek mindenkinek.
Blizzard Entertainment cikkének a fordítása
- Legyőztem a Pók Negyed ellenségeit, mégse kaptam kártya hátlapot!
A kártya hátlap az ÖSSZES heroic ellenség legyőzése után jár.
Ez sem egy hiba. Abban az esetben, ha teljesen egyszerre halnak meg, mindkettőnek aktiválódik a Deathrattle-je és 2 (Thaddius)-t fog kapni a játékos.
- Kel'Thuzad nem élesztette fel a lényeimet a köröm végén!
Kel'Thuzad csak azokat a lényeket éleszti föl, melyek a köröd alatt haltak meg, és nem a "kör vége" fázisban. Tehát, ha egy lény abban a pillanatban hal meg, amikor Kel'Thuzad aktiválódik, az nem fog visszatérni a harctérre.
- A Ragnaros the Firelord-om elvesztette a Stealth-et, de soha nem támadt!
A Stealth csak addig érvényes, amíg egy lény nem támad. Ragnaros pedig minden kör végén automatikusan támad. Ha egy lény a Misdirection miatt kerül harcba, az is elfogja veszíteni a Stealth-et.
- A Token-jeim (Paladin (Silver Hand Recruit)-ok) nem kaptak buff-ot a Hobgoblin-tól!
A Hobgoblin csak azokra a lényekre ad buff-ot, amelyek "ki lettek játszva ("Played")". Ehhez egy lényt kell a kezedből a harctérre tenned. Egyéb lények, melyeket például Spell-ek idéznek meg (Animal Companion), nem fognak buff-ot kapni, mert őket nem kijátszod, hanem megidézed.
Forrás: Battle.Net - Hearthstone - Gyakori jelentések, melyek nem játék hibák