Un'Goro lapok értékei arénában 3. rész - Shaman, Warlock, Warrior
Sziasztok! Itt a cikksorozat 3. része is, következzenek a Shaman, a Warlock és a Warrior lapok. Most nem írom le a mondanivalót, helyette inkább javaslom hogy olvassátok el az előző két részt!
Első és második rész megtekintése:
- Un'Goro lapok értékei arénában 1. rész - Druid, Hunter, Mage
- Un'Goro lapok értékei arénában 1. rész - Paladin, Priest, Rogue
Shaman
Arénában jelentős az, hogy legyen valamink első körben. Az 1 mana 2/1-es lényeket nem nagyon szeretjük, de ez be van védve Mage ellen, és elementál. Összességében nem a lehető legjobb 1 drop, de kivehetjük. 4/5
Ez egy fantasztikus lap. Nagyon hasonlít az Earthen Ring Farseer-re, illetve egy jobb Squirming Tentacle és még elementál is. Az előbbi lapot nagyon szeretjük, ezt is fogjuk. 5/5
Ez egy jó leszedés. Megoldunk vele egy lényt, és még gyógyulunk is. Nincs annyira jó, mint a Jade Lightning, de ettől függetlenül egy jó lap. 4/5
2 mana 1/1. Ebben kimerül a lap. Sajnos az effekt nem ér ekkora tempo hátrányt, ráadásul nem is biztos, hogy fog aktiválódni. 2/5
Átértelmezve ez a lap: 2 mana 0/3 Taunt. Battlecry: Summon a 1/1 murloc. Borzalmas. Alapból ez is lassú és valószínű nem is fog többet idézni, mert az ellenfélnek ezt le kell ütnie. 2/5
Ez az a lap, ami rengeteg szorult helyzetből kimenthet és megnyerheti nekünk a meccset. Egy szóval comeback lap. Nem mondanám, hogy vegyünk ki kettőt belőle, hiszen előfordulhat, hogy miénk a board, tempo előnyünk van és ezért ez a lap csak a kezünkben lenne a nagy semmiért. Az első mindenképp 5/5.
Ez a lap nem nagy érték. Alapból kell, hogy legyen hozzá boardunk. Ha ez megadatik, akkor amúgyis jó helyzetben vagyunk és úgy fogunk tradelni, hogy ki sem használjuk ennek a lapnak az értékét. 2/5
Ezt a lapot nem lehet önmagában értékelni. Nyilván alapvetően borzalmas. Minél nagyobb az elementál szinergiád, annál jobb ez a lap, hiszen ha aktiválod a Battlecry effektjét, az nagyon erős.
Ugyanaz, mint az előző. Kicsivel jobbak az alapértékei, de Battlecry nélkül gyengusz és nem méltó a legendary szinthez. Viszont ez a lap mindenképpen őrületes (ha aktiválod), ezért ha lehet, hajtsunk arra az elementál szinergiára, ami Shamannál nem nehéz. 5/5
Warlock
Persze arénában nagyon szeretjük azokat a lapokat, amik nagyon erősek a manaköltségükhöz képest, de ennél kicsit más a helyzet. A 2 lap rengeteget jelenthet. Persze ott van a hős képességünk is, de elég szomorúan dobjuk el azt a 2 lapot. Ettől függetlenül még mindig 4/5
Ez ismét egy undorító lap. Előnyös tradelés után ez, vagy csak feláldozol egy olcsó lényt és az ellenfeled bajban van. Szerintem nincs az a 2 adapt ami nem illene össze ezen az egy lapon. 5/5
A 3 manás kisebb verziója sokkal jobb, mint ez. Az tény, hogy az ellenfél körében egy nagyon jó lap, de saját körünkben nem, és ez sokkal többet számít, mint az olcsóbbiknál. 3/5
Nincs azonnali effekt, a saját lényeink is belehalnak, és az ellenfél tovább pakolhatja ki a lényeit. Szerintem ennyi elég erről a lapról. 1/5
Itt látszik, hogy mennyire erős volt az Imp-losion… Persze ez nem is annyira jó, mint az volt, de még mindig egy leszedés ami boardot is ad nekünk. 4/5
Ha vettünk ki discardos lényeket (ami elég valószínű), ekkor ez egy nagyon jó lap. Ha pedig nincs olyanunk, nem vesszük ki. Az első esetet tekintve 4/5.
A játék korai szakaszában jó lehet tempo szerzésre, de a későbbi szakaszban lehet, hogy egy halott lap lesz. Rengeteg olyan lap van, ami sebez minket, és még a hős képesség is, ezért nem tartom ezt egy nagyon jó lapnak. 2/5
Jó alapértékek, ami mellé lapelőny jár. A sebződést tudjuk kalkulálni, ha meg nincs szükség rá nem fogjuk kirakni ezt a lapot. Legtöbb esetben viszont ez a kártya sokat fog jelenteni. Hunterek ellen vigyázzunk ezzel a lappal. 4/5
2 mana 2/2, ami valószínűleg ennyi. Nem hiszem, hogy ezt sokszor fogjuk discardolni, és így borzalmas. Ráadásul ennél biztos lesz jobb legendary felajánlva. 2/5
Warrior
Arénában semmit sem jelent a pajzs, főleg, hogy ez semmit sem csinál a "pajzsadáson" kívül. 1/5
Konkrétan a legtöbb adapttal, ez egy jobb Sunwalker, Lord of the Arena vagy Ancient of Blossoms. Persze nem akarsz Windfury-t és Stealth-et adni neki… 5/5
Ugyanaz a helyzet, mint a Tar Lurker-rel. 3/5
Az a baj vele, hogyha topdeckeljük akkor nem változik át rögtön. Ettől eltekintve, ha hamar kézbe kapjuk elég jó, hiszen a fegyver nagyon fontos arénában, főleg ha Warriorral vagyunk. 4/5
Nézhetjük úgy, hogy ez egy 2 mana 2/3 Tauntos lény. Ez elfogadható, olcsó, de nem szeretnénk az ellenfélnek lényeket adni, hiszen jöhet egy buff, ami ott elveszti nekünk a játékot. Úgy gondolom, hogy egy mezei 2 drop jobb, mint ez. 3/5
Jobb Fen Creeper, aminek ha felhúzzuk a felnőtt verzióját nyilván nagyon erős. Alapvetően a Fen Creeper sem borzalmas, ennek pedig még előnye is van. 4/5
Ha úgy érzed nem lett túl fényes az arénád, itt van ez. Ez a lap esélyt ad arra, hogy egy meccsen belül újra draftolj. Ezt a lapot nem úgy érdemes használni, hogy rögtön kitesszük. Húzzuk csak a paklinkat, játszunk azokkal a lapokkal, és amikor már kevés lapunk van, akkor rakjuk ki ezt. Ezáltal valószínű nem kapunk olcsó lényeket, és kiválaszthatunk egy drága és erős lényt. 4/5
Szerintem mindenki látja, hogy ez mennyire rossz lap. 1/5
Sajnos megöli a mi lényeinket is. Mivel a Warriornak nincsen normális boardclear lapja (Brawl nyilván nem jó aréna lap), ezért kivehetjük. Valószínű, hogy a legtöbb esetben az lesz hogy letakarít mindent, és csak ő lesz kint, viszont sok esetben mindent meg tud ölni, amit kirakhat az ellenfél. 4/5
Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a részt is! A következő már az utolsó lesz, viszont ott még több lapról lesz szó egyszerre, ezért nem tudom, hogy az mikorra várható!
További jó játékot, és arénázzatok sokat! ;)
Támogasd a Hearthstone Hungary-t!
Kérlek, amennyiben teheted támogasd az oldalt! A támogatási lehetőségeket itt éred el: HSHU támogatása!