Midrange C'Thun Druid
Leírás
Sziasztok! Az új szezonban 3 paklival megyek a ladderen, az egyik a már korábban megosztott C'Thun priestem, a másik egy újfajta Grim Patron ami még tesztelés alatt áll, és van ez a Druida (jelenleg ezt favorizálom)
MÓDOSÍTÁSOK: (05.11.)
Kikerült: -2x C'Thun's Chosen, helyette két Azure Drake: Nincs mese, kellett a laphúzás. A spell damage is jól jön a Swipehoz, sokkal jobb board clearrá válik úgy.
-1 xCrazed Worshipper helyett Mark of the Wild: A két sárkánnyal megnőtt az ötös dropok száma, így nem éreztem szükségesnek. A jel a Klaxxikhez került be,így a hatodik körben egy 6/12es tauntot tudunk kitenni ideális esetben, ami sokkal jobb, mint egy 5 mana 3/6, mégha az buffolja is C'Thunt.
-2x Twilight Elder helyett 1 Living Roots és 1 Feral Rage: Nekem semmi bajom nincs az elderekkel, elég jó kis szolgák ők, de sajna a pakli túlságosan C'Thunra volt kihegyezve, ami azt eredményezte, hogy azoknak a meccseknek 90%át elbuktam, amelyeken nem húztam őt fel. Most a pakli olyan irányba mozdult, hogy Csáposúr csak a meccs csúcsa, a manacurve betetőzője, de általában nélküle is simán nyerhető a játék. Szóval, rizsát félretéve:
Living Roots: Eléggé decent egyes drop a két 1/1es cukimuki falényecskével. A pakli nagyon sokáig szenvedett aggro ellen, ezt orvosolja ez a lap, hihetetlenül meg tudja törni az ellenfél lendületét. Az eldert coinnal is csak a második körben tudtuk kirakni, addigra egy aggro 2-3 miniont kidob, lendületből leszedik (vagy ignorálják és mennek arcba mert egyszerre úgyis csak egyet tudsz trédelni)
Feral Rage: Őszinte leszek, azért hagytam benne, mert sikerült aranyban kibontani ami szerintem nagyon menőn néz ki :) Egyébként nem okozott csalódást, lethalra, healre és trédre is használhatjuk. Nagy előnye az, hogy a használatát mindig a meccshez tudjuk igazítani, és hogy endgameben sokkal hasznosabb tud lenni, mint egy 3/4es test.
MÓDOSÍTÁSOK II. (05.25)
Rank 12-őn szenvedtem a paklival elég sokáig, simán ment a feljutás, de ott képtelen voltan meccset nyerni. Ezért ismét hozzányúltam a paklihoz, a következőképpen:
-2x Innervate: Egyszerűen a szituációsságából kifolyólag ezt éreztem a legmozdíthatóbb lapnak, a helyekre egy-egy Spellbreaker és Savage Combatant került.
Spellbreaker: A feljebb lévő rankokon egyre inkább megsínylettem egy Silence hiányát, ezért került be ez a kártya. 4 mana 4/3as body egész tűrhető, nem fog csalódast okozni ez a lap.
Savage Combatant: Kikerült az innervate, úgyhogy kellett valami ami lendít a managörbén. 4 mana 5/4-gyel ez a lap nagyon decent, az Inspire képessége is elég brutál. Sokat képes lendíteni egy-egy meccshelyzeten.
-1x Mark of the Wild, +1 [Darnassud Aspirant]: Szokásos történet ez, küzdünk az aggro ellen. Nagy probléma volt a jellel, hogy a játék korai és kései szakaszában is képes volt a kezünkben ragadni, szituációfüggő volt. Most az aspiranttal egy 2 mana 2/3 bodyt kaptunk, ami még egy manát is ad nekünk, ezáltal könnyebben tehetjük ki a nagy minionokat, hogy letempózzuk az ellent. Kontroll ellen is hasznos a manaelőny, de óvatosan tradeljünk vele, mert tempóhátrányba kerülhetünk a halálával (-1 mana)
Mulligan: Wild Growthot, Beckoner of Evilt, Disciple of C'Thunt, Darnassus Aspirantot, Living Rootsot és Wrathet érdemes a legtöbbször megtartanunk. Swipe feltétlen maradjon pala, mage (tempó lesz az esetek nagy százalékában, az ellen meg kell), warlock, shaman és hunter ellen, amúgy replace.
JÁTÉKMENET:
A célunk a két Wild Growthal elég szép tempót kicsikarni az elején (a Mire Keeperből célszerűbb a 2/2es slimeot kivenni, manát csak speciális esetben válasszunk mikor nagyon kell: pl. 1 körrel hamarabb lehozni a Brann+Veklor kombót, de általában rizikós. Jobb, ha a boardot tartjuk tisztán.)
Mindig tradeljünk, fő cél hogy tiszta legyen a board! (Hero Powert sokat fogjuk használni, néha 5-6 támadásos lényeket is muszáj hőssel leszednünk)
A játék elején érdemes elnyomni a kisebb removalokat: Wrathet (ebből MINDIG az 1 sebzéses opciót válasszuk, mert nem sok laphúzásunk van...) és Disciple of C'Thunt
Aztán jönnek a szép mindrange lapjaink: Mire Keeper, Druid of the Claw, Klaxxi Amber-Weaver. Thaurissanból itt elég szép tempóelőnyt tudunk kicsikarni, ha ideális volt a manacurveünk akkor akár itt is befelyezhető a meccs! [Megjegyzés: Az új változásokkal a pakli igenis képes itt befejezni a játékot mind aggro - eddigre elfogynak ha jól játszottunk - mind pedig controll - nem bírják tartani a mana és tempóelőnyünket - ellen!]
Persze ha beüt az endgame sem kell, hogy megijedjünk, nyugodtan bízzuk az Ancient of Warra, Twin Emperor Vek'lorra és persze C'Thunra a játékot! Ha az utóbbi kettő közül valamelyiket sikerül Brannal együtt kihozni, az nagyon megnöveli a nyerési esélyeinket!
Esetleg ha maradt még Druid, Swipe vagy Feral, akkor azokat tartogathatjuk lethalra. (Nagy meglepetés ám mikor 8 hpn áll az ellenfél és belenyomunk 2 karmolást az arcába ;) )
Aki játszott kombó druidával hát a játék felépítése sokat nem változott, hogy őszinte legyek ugyanazt a stílust követeli: tartsuk meg a boardot, kovácsoljunk tempóelőnyt a manát adó lapokból és várjuk ki, amíg felhúzzuk a végső pofont adó lapot.
05.15. Most, hogy sikerült rank 12-ig mászni a paklival, ami személyes rekord, úgy gondoltam van elég tapasztalatom, hogy megosszam veletek a matchupokat.
05.25. A paklival elértem a rank 10-et.
Warrior: C'Thun 25%; Grim 60%
Nem favorizált matchup. A sok armorral, a rengeteg effektív removeallal (Brawl, Shield Slam és a fegyverek) nagyon hamar kifáradunk, és elvesztjük a board controllt. Komoly dilemma előtt állunk: pakoljunk ki mindent és nyomjunk minél több sebzést arcba (amivel kockáztatunk egy esetleges egész asztalunkat elpusztító Brawlt) vagy kivárunk egy erős C'Thunt, ami lehet, hogy a sok armor miatt már kevés lesz a sikerhez...
Priest: C'Thun 90%, N'Zoth 70%
Sokkal szerencsésebb párosítás. A csápos paklikat oda-vissza verjük, túl lassúak a mi innervates-wild growthos tempónkhoz. A N'Zoth-os paklik ellen már nincs ilyen könnyű dolgunk, de akkoris ez a legkönnyebben verhető deathrattle pakli a 3 metában futó közül. Arra figyeljünk viszont, hogy ha kikerül az Old God, onnan iszonyatosan nehéz dolgunk lesz, úgyhogy törekedjünk a meccs ezelőtti befejezésére.
Shaman: Aggro 90%, Evolve ??, Totem 35%
Nagyon vegyes egy párosítás. Aggro ellen meglepően jól teljesített a pakli, a szembejövő tucatnyiből egy kivételével mind után az én öklöm csaphatott a magasba. Evolve sámán eddig egy sem jött szembe a ladderen, amit furcsállok, de ez van. A totemes már egy nehezebb ügy. Mulliganfüggő a meccs, ha a játék elején nem maradunk le tempóban és nem veszítjük el a boardot, akkor nyerhető, de észnél kell lenni. Más esetben veszett fejsze nyele...
Rogue: Miracle/Malygos 80%, N'Zoth 70%
Nem szeretek rogue ellen játszani. Karakteréhez illően mindig van valami váratlan húzasa, ami keresztbehúzza az előregondolkodásunkat. Ennek ellenére nem tartozik a rossz matchupok közé, sőt!
A miracle könnyen ölhető. Se healje, se boardja, így a nagy minionjainkkal képesek vagyunk azelőtt kinyiffantani, mielőtt a végzetes sebzésadag az arcunkba érne. Annyira a N'Zoth-os verzió sem erős, de itt azért nagyobb eséllyel futunk bele pofonokba.
Warlock: Zoo 60%, Renolock/ Reno'thun 40%
Nehezebb, izzadós meccsek. Zoo ellen a mulligan és a jó removealozás a kulcs, ha az megvan és miénk a board onnan már sima lesz. Figyeljünk a kezünkre! Ne dobáljuk ész nélkül a lapokat, mert ha kifogyunk a kártyákból, a hero powerjével egy vert helyzetet is megfordíthat! A renos verziók már húzósak, sajna Jackson nagyonis sok valuet hordoz ezellen a pakli ellen. Játsszunk taktikusan, tartogassuk a nagyágyúkat a végére, semmiképp se rohanjunk ész nélkül arcba, mert egy Twisting Nether utáni Renozásnál ott fogunk állni board és kéz nélkül, nyílt célpontként az ellenfélnek.
Hunter: Beast 95%
Kevés hunter jön szembe ladderen, ami baj, mert talán a legkezdvezőbb párosítás. Nem is tudom kaptam-e ki huntertől ebben a szezonban. Nekem csak beastes ellenfelek voltak, sem Face sem Deathrattle. Ide nem kell semmi extra taktika, játsszuk a játékunkat, elég lesz.
Mage: Tempo 50%, Yogg 80, Freeze ??
Ismét egy vegyes matchup. Tempó ellen nagyon fifty-fifty, a kulcs a hpnk (ha sokat vesztünk nem fogjuk bírni a kemény arcba tolt sebzésmennyiséget) és a board lehető legtisztábban tartása. Az első 4 kör kritikus, ha az megvan úgy, hogy 20 élet fölött vagyunk és nincs az ellennek boardja, akkor örömjáték.
Yogg kiszámíthatatlanabb. Kevesebb minion, több spell, ezért könnyebb arcba menni, boardot megtartani. Törekedjünk arra, higy be tudjuk fejezni a 10. kör előtt a meccset! Yogg ugyanis... Brr. Az esetek többségében csak az ellen sírját mélyíti, de ha véletlenül sikerül jól kijönnie belőle, nagyon tudunk szívni, gyakran concede a vége. Freezzel nem találkoztam ladderen.
Druid: C'Thun 75%, Choose Both 90%
Meg merem kockáztatni, hogy előnyünk van a mirror meccsekben, mert a meglepetés erejével tudnak hatni a kártyáink. (Ancient of War, Feral Rage)
Amin elbukhatunk, az az, gyorsabban kapja a manát, mint mi (ha manalemaradásban [ő kezdett és Wild Growth-ozott/Mire Keeper-ezett is] vagyunk, akkor a Mire Keeperből vegyük ki mi is a +1 kristályt); vagy ha hamarabb húzza be Csáposurat.
A Choose oneból jött szembe jó néhány, de elég gyéren szerepeltek, szerintem simán verhető kategóriába tartozik az a pakli.
Paladin: Divine Shield Token 80%, N'Zoth 20%
A warrior mellett a második matchup, ahol egyértelműen nem mi számítunk esélyesnek. A token pala könnyen verhető (általában az első swipe után fel is adják), de ebből kevés van. Nem úgy a N'Zoth-os verzióból, ami viszont nagyon kemény.
1. Sylvanas mellett Tirion is a visszahozott lények táborát erősíti.
2. Tonnányi heallel van ellátva.
3. Elképesztő board controllokkal rendelkezik: Humility, Aldor Peacekeeper, Pyromancer+Equality kombó stb
Ezellen a pakli ellen nincs bevált sikerrecept, mivel még csak egyszer sikerült megvernem...
De a tapasztalat azt mutatja, hogy board controll és a face gyors lesebzése lehet az egyetlen járható út... Nincs mese, itt annyi manaelőnyt kell kinyomni, amit csak lehet, és buzgón imádkozni, hogy rossz keze legyen...
Mindenesetre csak ajánlani tudom ezt a paklit, szerintem nagyon élvezetes vele a játék!
Jó ladderezést mindenkinek, a természet ereje legyen veletek! ;)
★Ez egy kiváló pakli!
12
FIGYELEM: Ennek a paklinak a lapjai már módosítva lettek, a változásokat a pakli jelenlegi lapjai alatt tekinthetitek meg!
Összes értékelés: 38
Druid lapok (19 db)
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Living Roots x1 | 1 | ||
Darnassus Aspirant x1 | 2 | 2 | 3 |
Wild Growth x2 | 2 | ||
Wrath x2 | 2 | ||
Feral Rage x1 | 3 | ||
Swipe x2 | 3 | ||
Klaxxi Amber-Weaver x2 | 4 | 4 | 5 |
Mire Keeper x2 | 4 | 3 | 4 |
Savage Combatant x1 | 4 | 5 | 4 |
Dark Arakkoa x2 | 6 | 5 | 7 |
Druid of the Claw x2 | 6 | 4 | 6 |
Ancient of War x1 | 7 | 5 | 5 |
Semleges lapok (11 db)
Név | Mana | Támadás | Élet |
---|---|---|---|
Beckoner of Evil x2 | 2 | 2 | 3 |
Brann Bronzebeard x1 | 3 | 2 | 4 |
Disciple of C'Thun x2 | 3 | 2 | 2 |
Spellbreaker x1 | 4 | 4 | 3 |
Azure Drake x2 | 5 | 4 | 5 |
Emperor Thaurissan x1 | 5 | 4 | 4 |
Twin Emperor Vek'lor x1 | 7 | 6 | 7 |
C'Thun x1 | 8 | 6 | 6 |
Pakli változások
Legutóbbi változtatás: 2016.05.25 19:34-kor, az alábbi változásokkal:
Név | Mana | Támadás | Élet | |
---|---|---|---|---|
- | Mark of the Wild x1 | 2 | ||
- | Innervate x2 | 0 | ||
+ | Spellbreaker x1 | 4 | 4 | 3 |
+ | Savage Combatant x1 | 4 | 5 | 4 |
+ | Darnassus Aspirant x1 | 2 | 2 | 3 |
Még több Midrange Druid pakli
2016.05.02 14:01
0
2016.05.03 11:18 | Válasz: (#1) AgostonK (Golden Common) hozzászólására
0
2016.05.11 17:37
0
2016.05.12 15:44
0
2016.05.12 17:34 | Válasz: (#4) Orodreath (Golden Common) hozzászólására
0
2016.05.15 20:34
0
2016.05.15 22:55
0
2016.06.17 01:05
0
2016.08.14 09:49
0
2016.08.14 09:50
0
Ha bejelentkezel, vagy regisztrálsz, akkor válasz írására, privát üzenetek küldésére és sok másra is lehetőséged lesz, illetve a captchát sem kell kitöltened!
Na menjenek azok a +1-ek :D