A Hearthstone ikonjai 2019/2020-ban
Mely lapok kaphatják meg azt a kiváltságot, hogy örökké részét képviselik a metának? Mi a titka egy jó ikonnak?
Dekket lehet köré építeni mint N'Zoth, the Corruptor köré? Vagy egy archetípust tesz lehetővé mint a Coldlight Oracle?
Esetleg egyetemes erőt képvisel, ami bármely kaszt számára elérhető, akárcsak Archmage Vargoth, vagy Zilliax?
Már el is érkeztünk a dilemmához: hogyan válasszunk ikonokat, ha még Zilly sem lett olyan oszlopos tagja a vadonban bolyongó dekkeknek mint standard korában? Talán a mai erőszinten a standardban sem volna már 50% feletti játszottsága.
De lehet-e egy lap már csak azért is a dekkben, mert megold egy helyzetet, és nem is kell minden játszmában? Hogyne lehetne!? Melyik wild játékos készletében nincs Dirty Rat, a lap, ami konzisztensen állít meg minion alapú OTK kombókat, emiatt a puszta létezése is egy adott mederben tartja a metát. Nem beszélve róla, hogy avatott szemű játékosok ügyesen halásznak ki vele kulcslapokat, mint a Quartermaster, vagy éppen Kazakus.
Átbogarásztam lapról lapra az egész standard készletet, és elhoztam nektek azt a listát, ami (szerintem) potenciális ikonokat tartalmaz. Kezdem a sort azzal a lappal, ami az egész cikket ihlette.
E.T.C., God of Metal - A Warrior ezzel a lappal egy könnyed kis öt lapos OTK-ra tett szert, ami még a 10 manába is befér trükkök nélkül. (Guardian Augmerchant + Bloodsworn Mercenary x2 + Animated Broomstick). Kérdéses, hogy ez mennyire konzisztens a vadonban, mindenesetre arra a kis időre amíg ezek a lapok együtt vannak a standardban nagyon is sztár csapatot alkotnak. E.T.C. később is kaphat még támogatást, de az tény, hogy ez a kombó olcsó, és a Warrior az aggro kalóz taktikától az infinite D.M.H-n keresztül a kontrollig bármilyen dekkbe beágyazhatja, akár több OTK kombóval egyetemben (Silas Darkmoon + Soulbound Ashtongue + Shield Slam, vagy egy charge-pain package). Örömmel tölt el, hogy az Ancharrr megtalálta a helyét az aggro kalóz verzión túl más variációkba is, úgy gondolom, ez, és a Risky Skipper együtt ikonná válhat a jövőben.
A Wrenchcalibur számomra már most is ikon, mint egy archetípus egyik pillére, amit akár tech lapként is elhelyezhetünk a harcos paklijainkban.
Felsorolnám még az EVIL Quartermaster, és a Restless Mummy, és a Sword Eater lapokat, egyszerűen a kiemelkedő minőségük miatt, de talán ez nem lesz elég ahhoz, hogy alapjává váljanak a kaszt legtöbb dekkjének.
Máris több nagyszerű semleges lapot is említettem, pedig hosszú a sor. Silas Darkmoon egy használható tech lap már most, akár Doomsayer áttolásával takarításra, akár az utolsó (vagy épp az első) nagy taunt elmozdítását a saját térfelünkre. Ez a maga nemében ikonná teheti. Ha úgy vesszük egy célozható Mind Control Tech, ami HoF-ba került, és ez is az ikonná válás jele.
Az Animated Broomstick hibátlan kártya, sok helyzet van a játékban ahol ez a rush sereg adja meg a szükséges lépéselőnyt. Annyira semleges, és általános, hogy szinte észre sem lehet venni. Viszont a hatása végtelenül egyedi, talán még új dekkeket/kombókat is teremthet, vagy a régieket javítja tovább. Mondjuk egy rush a Carnivorous Cube-on ami Doomguard-okat szül amikor épp erre van szükség, ki tudja?
Ha már elkalandoztam semleges irányba, és említettem néhány ingyenes legendary miniont, hát jöjjenek a többiek is:
Kael'thas Sunstrider durva pofont kapott a nerffel, de a vad Malygos Druid listában így is megéri futtatni. Ez persze nem elég ikonikus. Ahogyan Sathrovarr sem bontogatja a mentát, noha az előbb említett dekkben ő is tündököl, de mégsem ezek a srácok azok, akikről elnevezünk dekkeket. (Mellesleg az Aviana + Kun the Forgotten King kombó Malygos-on kívül számtalan más endgame-t is lehetővé tesz: Star Aligner, Gonk, the Raptor, King Togwaggle... így az ikonikus dekkek support lapjai már csak support lapok maradnak.)
Semleges területen maradva azért akad még itt valaki, aki szintén túl fogja élni a saját nerfjét: Lorekeeper Polkelt. Ő bizony pontosan azt húzza amit akarsz, feltéve, ha az van a dekkedben, ami kell. A Raza Priest hibátlanul aknázza ezt ki, de az effekt elég egyedi ahhoz, hogy ezt a lapot soha ne érje meg betörni.
Vannak külön figyelmet érdemlő semleges lapok is! A Wandmaker egy viszonylag kis medencéből meríti a random effektet, és a statjait tekintve nem egy rossz 2 drop. A standardban mindenhol ott van, de vajon elég-e a képessége, hogy a wild közegben is megvesse a lábát? (Illidan mindenképp ki fogja aknázni!) A Tour Guide már most az alapja az Odd Paladinnak, és bizony sok esetben jön jól a 0 manás képesség, Rexxar, és Thrall is boldogan alkalmazzák. 1 manáért a hős képességet alkalmazó dekkek mindig használni fogják. Az Intrepid Initiate egy kvázi Flame Imp, és bárki előveheti agresszív dekkekben. Sokáig velünk marad, és amíg a T4-et meg nem állítja valami, minden nap látni fogjuk a vadonban. A Frozen Shadoweaver főleg a fegyvert használó kasztok ellen remek késleltetés, és a statjai is rendben vannak. A fagyasztás rugalmas, a lap pedig elég gyors. Sok játékos számára elérhető, így ha marad hely, akkor it egy potenciális jelentkező. Sok vizet ugyan nem zavar, de elképzelhető, hogy sosem megy majd ki a divatból.
Ott tartottam, hogy ikongyanús lapok kasztonként, folytassuk is a sort ezen a vonalon...
Szerintem a The Amazing Reno határozottan megüti a mércét, bár az egyik legdrágább lap a játékban, hiszen a Galakrond's Awaikening kalandmód utolsó szárnyában lehet megszerezni (vagy gyártani is lehet egy ideje, de bontani sajnos nem lehet). Mi a titka? Ő egy teljes asztal törlés deathrattle, reborn, és deathpool effektek nélkül! A "no minion" szinergiát sem rúgja fel, és a vadonban egy hibátlan tech kártya bármely kevésbé "titkos taktikán" futó Mage dekkbe. Főleg mivel Frost Lich Jaina újra használhatóra cseréli a hős képességet. Igazán "lenyűgöző Reno" lap. Astromancer Solarian egy megosztó lap, ám a viszonylagosan célzó prime pedig többször billenti a mérleg nyelvét pozitív irányba. A nerfje után lassú ugyan, de a mágusok tudják, hogy a random pusztító erővel bír. Ez a lap bizony a használható prime-ok egyike, és valószínűleg a leghasználtabb is egyben. Vajon ikonná válhat a jövőben? Az Evocation is nerfet kapott, de szintén egy olyan lap, ami a hírhedt Open the Waygate küldetést egymagában teljesítheti. Nagy érték van kis helyre sűrítve, ez egy jó jele annak, hogy a lap túlélheti a vadon próbáját, de vajon az idő próbáját is kiállja majd? A Conjurer's Calling erősítheti a minion alapú dekkjeinket, és amíg 3 manáért mérték igen sok bajt okozott a játékban.
Több nagyszerű és olcsó lapot is magáénak tudhat Jaina, az Ancient Mysteries, és az Arcane Flakmage mindig részét fogja képezni az egyik leghatékonyabb archetípusnak, a sercet Mage-nek. Ezek a lapok velünk maradnak, évekig valószínűleg, hiszen a dekk még az utolsó kiegészítőben is kapott támogatást. Habár sokan kétségbe vonhatják az egész stílus ikonikusságát...
Megemlítem még a Magic Trick, Arcane Breath, Mana Cyclone lapokat, mint a random generálás melegágyát, talán a Mana Cyclone a legikonikusabb ezen a fronton.
A Demon Hunter egy új kaszt, nem korai még ikont választani? Kayn Sunfury, ha engem kérdeztek, még a nerf után is. Bár így már nem elég Odd (szerencsére), de aggroba jobb, mint egy Leeroy Jenkins aki aztán tényleg egy legenda... Lehet itt szórakozni a Soul Fragment-ekkel, meg Il'gynoth OTK-kal, mégis azt mondom, a nép azért egy kicsit még mindig reszket, hogy ér-e valamit az 50 manás taunt fala, vagy most fogják kézből kivégezni DH-módra: egy jó nagy pofon Kayn-tól, és egy még nagyobb Illidan-tól. Emellett a Skull of Gul'dan is egy nagybetűs IKON, hát persze! Ez a lap sem hiányzik egyetlen listából sem. Nem csoda...
A DH kakukktojás a cikkben, még számtalan lapot sorolhatnék, de az lenne a vége, hogy felsoroltam mindent, és nem találtam igazán ikonikus lapot. Egyelőre az általános erőszint olyan magas, hogy a rossz lapjairól nem is tudjuk, hogy rosszak-e, mert nincs elég lap, hogy árnyalni lehessen típusokat, vagy népszerűséget, vagy árat.
Illidan maga is egy ikon jelenleg, nagyon gyűlölt, és közben népszerű ikon. Érdekes lesz látni, ha felzárkózik lapkészletben, hogy alakulnak-e majd mémes, vagy a megszokottól eltérő mechanikájú dekkjei is. Mindenesetre a tempo, a Soul Fragment, és a lifesteal éra máris élesen elhatárolhatóak egymástól, így a jövőben már lesz mihez visszanyúlniuk a fejlesztőknek, ha egy régi típust szeretnének támogatni.
A Druid jó évadot zár, több lapot is fel tudok hozni, melyek bizonyították már wildban is: Untapped Potential, és Ysera, Unleashed. A quest az egyik legerősebb volt a korában, és összességében is a jobbak között van. A fő különlegessége mégis az, hogy a kaszt saját kulcsszavát erősíti, ezzel pedig garantált, hogy később is kap támogatást. Rotálása után ismét kaphatunk olyan "choose one" lapokat, amik a standardban most túlságosan meghatároznák a metát. Ki tudja, lehet 3 év múlva az Open the Waygate-hez hasonló vadonbéli nerfben kell majd részesíteni. Hozzá toldanám a Hidden Oasis, és az Oasis Surger kártyákat, amik az elvesztegetett tempót hivatottak visszaszerezni a mid-gameben. A sárkány pedig még mindig annyira jó, hogy abszurd módon highlander dekkekbe is bekerül. 40-60 manányi sárkány jön át a Dream Portal-okon, ez egyenként, és egyszerre is jól jön a Druid-nak. A tempó vesztés orvosolható Strongman-nel, vagy a vadonban úgy 39 armor felpakolásával. A Breath of Dreams már 2-3 sárkánnyal a dekkben is megfontolandó választás lesz a jövőben, habár az Overgrowth az első számú ramp kártya jelenleg. Habár legjobb printnek lenni egy laptípusból, amiből már van három nem biztos hogy az ikonná válás feltétele...
A Lightning Bloom, és a Gibberling már most olyanok, mintha vad lapok lennének, és az első a kombó, míg a második az aggro dekkek elengedhetetlen kelléke. Ahogy mondtam a rampnél, a Lightning Bloom nem alkot korszakot, igazából csak lecserél/megtold egy Innervate-t. A kis Gibber viszont nagyot robbant pályafutása elején, de vajon hogyan fog öregedni?
A vadász nincs eleresztve a vadonban, és általánosan elmondható, hogy a szegény ember hatékony kasztja. Van a face, és a highlander archetípus, amelyek éltek, és domináltak az elmúlt évek alatt a standardban, olykor sárkányokkal, olykor anélkül. Mindenesetre a dekkek folyamatos újjászületéséből a most létező highlander-face Hunter dekk az amit szeretnék kiemelni. Ezekből a legfőbb lapok, amik nyomot fognak hagyni a HS történelembe, és be is rágják magukat mélyen a játékba azok, Dinotamer Brann, a Dragonbane, és a Dwarven Sharpshooter. Brann most hogy egy kalap alá került OG Reno Jackson-nal, így talán egy even highlander hunterre futni fogja. A vadonban mégis kevés marad a vadász, így még nehezebben válnak ikonikussá a lapjai. Az olyan nagyságokhoz, mint a Deathstalker Rexxar, vagy Stitched Tracker nehéz felnőni. Hozzá kell tenni, hogy azért elég masszív a klasszikus készlet, így sok ikont fel lehet még sorolni, de azok nem képezhetik részét a mai cikknek. Külön szeretném megjegyezni, hogy a vadászok remekül alkalmaznak semleges lapokat a különböző stratégiáikban, így lehetséges, hogy ez a szakasz rövidebb, mint a többi.
A Paladin igazán nagy dolgot kapott a könyvtáros csomaggal, élen a Libram of Wisdom-mal, amit szeretnék kiemelni mint ikonikus lapot. Ez a típus, megszületett, kapott buffot is, és a vadonban is kiteljesedett igazán vad lapokkal kombinálva. Gratulálhatunk Uther-nek, a Paladin játékosok örülhetnek, egy domináns, és élvezetes játékot biztosító csomagot kaptak. Emellett kiemelem még Lady Liadrin-t is, aki nem libram lap ugyan, ám a lapgenerálásban és a late-game túlélésben visszaköszönhet, nem beszélve arról, hogy a hagyományos paladin buff lapokkal szépen kombinál. Lord Barov akár a harcos listáján is szerepelhetne, de itt is megállja a helyét. Nem elhanyagolható, hogy páratlan számú manába kerül, és még fontosabb, hogy a Paladin aszimmetrikus takarításra is képes vele. Többféle takarítás is kihozható belőle, rendelkezik a kasztspecifikus lapok mana-effektív statjaival, és két hőssel is ki lehet őt aknázni. Pazar lap, van kombó potenciálja, és már most ott van az élen járó Warrior és Paladin listákon mind standard, mind wild formátumban. Az Oh My Yogg! counter képssége 1 manáért páratlan a játékban, és bizony a legnépszerűbb Paladin lista páratlan hatékonyságát is szépen felhúzza, tekintve, hogy egy potenciális korai takarítást ki lehet vele védeni. Ez a lap már ikon, gyakorlatilag minden Paladin játékos használja, akinek megvan. A First Day of School egy érték termelő, és spellburst aktivátor, kérdéses, hogy a jövőben is úgy érzik-e majd a játékosok, hogy szükséges a pakliba. A Pure listák futtatják, ám a Pure elbukott, mert annyira jó a Broom, Flinger package, hogy nem érdemes tisztán tartani a dekket. Ha pedig ez már most így van, akkor nagyon sok támogatásra lesz szüksége a típusnak, hogy elkerülje a semleges lapok használatát.
Mindrender Illucia - A Priest saját tech lapja a kombók ellehetetlenítésére, túlélte a saját nerfjét, ami mindenképp jó jel az ikonná válásra. Murozond the Infinite nem csak a sárkány szinergiákat aktiválja, de remekül el lehet sütni kontroll matchupok során. Nem beszélve a trükkös kombóról amit King Togwaggle-lel tesz lehetővé. Galakrond, the Unspeakable akár support lapok nélkül is tech lappá válhat: egy hard removal, 5 armor, és egy viszonylag hasznos hero power. Azért viszonylag, mert a vadonban azért igen sok haszontalan lényt tudunk vele generálni. Ahhoz viszont, hogy játszhatóvá váljon újra nerfelni kellene Raza-t. Azt nem tudom, hogy a hardcore Priest játékosok hogyan viszonyulnak ehhez. Cleric of Scales a sárkányok szerelmeseinek kedvez, egy remek, rugalmas lap a játék bármely szakában, és a sárkányos pap historikusan egy jó dekknek bizonyult. Bár ez sem a kis 1-droptól lesz újra ikonikus...
Mass Resurrection a Big Priest-nek kedvez túlságosan is. De mivel ez a dekk továbbra is létezik, és támogatást is kap (Blood of G'huun), így ez a lap a megjelenésétől kezdve az idők végezetéig benn lesz a metában. Akkor is, ha nem valljuk be.
Említést érdemelnek még: Renew, A standardban remekel, főleg egyéb lapgenerálással párosítva Sethekk Veilweaver; Insight, a húzásban szegényes kasztot segíti ki, a Palm Reading simán a diszkont miatt pörgethető lap, el tudom képzelni, hogy automatikus választássá válik.
A zsivány talán az egyik legjobb a lackey tokenek generálásában, és hasznosításában. Jól illenek az apró lények a kombókban gazdag dekkekbe. Ezt a kettőt ötvözi Heistbaron Togwaggle, és kis barátja, az EVIL Miscreant. Ezek ketten sokat tehetnek, főleg az ingyen lapok húzásával, de a vadonban kevés az ilyesfajta előkészítése egy stratégiának. Rövid megoldások, és gyors cselekedetek kellenek, a Secret Passage a saját nerfjén túllépve is ott kell legyen minden egyes dekkben, kivétel nélkül. (IKON!), Flik Skyshiv különleges pusztítása megfoghat egy sor Silver Hand Recruit-ot, kivonhat a képletből 79 Coldlight Oracle-t, vagy simán leveheti az utolsó tauntot a végső csapás előtt. Mindig megfontolandó lesz, hogy bekerüljön-e, így ikonnak hívom. Shadowjeweler Hanar egy lehetetlen világot teremt, ami a jó kezekben körbe játszhatatlan. Meg kell vele tanulni a titkok sorrendjét, interakcióját, egy új mechanikát teremtett, amit be lehet ágyazni többféle Rogue dekkbe is. Kortalan marad, és rugalmas, ami jó indikátora annak, hogy érdemes harcba vinni a vadonban is, bármikor.
Említést érdemelnek még: Galakrond, the Nightmare, ha nem volna nerfelve, akkor bizony ez is a hasznosabb Galakrond-ok közé tartozna, a húzás, és az APM potenciál brutális volt az eredeti változatban. A lackey-generálás pedig a jövőben is jó stratégia lesz, a discover mechanizmus viszonylagos irányíthatósága, és a folyamatos értékgyártás miatt. A Pharaoh Cat pedig a játék egyik legjobb 1-dropja, minden kaszt megirigyelheti, kevés olyan nyitás van, ahol ne tartanánk meg ezt a lapot a kézben. (Egy 1-drop is lehet ikonikus!)
A Shaman Corrupt the Waters lapja az évad legjobb küldetése volt, és a dupla Battlecry hős képesség végtelen lehetőségeket rejt magába, a jövőben is. A Shaman legendások nem tülekednek a listára jutásért, de emlékezzünk mennyi oldalról kellett nerfelni Galakrond, the Tempest-et és segéd lapjait. Ezeket szerintem szívesen fogadná a vadon unnerfelve. Galakrond annyira jó volt, hogy a midgame a quest-rel előkészítve egy szuperkonzisztens játékot tett lehetővé. Mindenesetre a kaszt Shudderwock óta nem találja a helyét. A vadonban a Big Shaman a népszerű, de ez nem jelenti azt, hogy a Shaman fanok ne jutnának hébe-hóba legend-be egy jó öreg kontroll Shudderwock listával, természetesen dupla kiáltással. A Walking Fountain szürke, common kis ízetlen valami volt, amíg be nem került ide. Valójában egy beteg lap, ha hosszúra nyúlik a játék, és szerintem igazán shamanos is, ami szintén fontos egy ikon születéséhez. Persze lehet, hogy ennyi nem elég.
A kaszthoz adnám továbbá a Devolving Missiles epikus varázslatot is (noha dual-kaszt lap), a flavor nekem ide húz. Ikonnak nevezem, mert kevés 1-manás lap bír ekkora hatással, és sok szituációban erre van szükség. Sokkal gyorsabb mint egy Hex, és mérgezi a deathpoolt. Magnetic mech-eket, és handbuffot hárít, vagy kivonja a képletből Mal'Ganis-t. Eltünteti az utolsó tauntot. Ha nem is metatörő, pakliépítésnél mindig ott lesz az esélyesek között.
Mogu Fleshshaper szerintem maradhat 9 manán, mert a 9-10 droppok kevésbé szívatnak transzformálás után. Kérdés, hogy elővesszük-e még valaha? A meta "átalakulóban" van, az átlagos lény minőség elég konzisztens, ha van egy széles boardod, akkor már Revolve is megérheti (standardban), de az igazi tutiság a Boggspine Knuckles-Cagematch Custodian páros. Lehet, hogy az Evolve Shaman gyűlölt, és random, de az tagadhatatlan, hogy hatékony. A fenti lapok úgy teszik ezt konzisztenssé, hogy nem csak egyszerűen korábbi lapok duplikációi. Ki gondolta volna, hogy Dread Corsair egy ilyen dekkben (IS!) megveti a lábát, úgy gondolom, hogy ez a két lap igencsak ikonikus párost alkothat.
A Warlock az egyik legsokoldalúbb kaszt a vadonban, ott van a Diszkó, ott van a Cube, a Demon, vagy a Reno típus, de lehetsz kombó őrült Mecha'thun-nal is. Van-e olyan lap, ami szinte mindenhová jó? Kanrethad Ebonlocke magasan a leghasznosabb prime lap szerintem, mert nemcsak pörgős aggro dekkekben, de masszív kontroll dekkekben is remekül szinergizál. Jó indoka kell, hogy legyen annak, aki nem használja! Keli'dan the Breaker egy lénybe ágyazott Twisting Nether, vagy minimum egy Assassinate, de talán sosem fog felérni Lord Godfrey-hoz... Fel Lord Betrug számomra a jelen kor démona, lehetővé teszi, hogy 1 kör alatt megtöltsük a deathpool-t, anélkül, hogy a démonainkat transzformálnák. Ez persze greed, és szegény még csak nem is tauntos, talán csak nekem marad meg örökre a rotálás után is. A Darkglare viszont valóban szörnyet teremtett, ami ráadásul a reneszánszát éli, a vadon mélyén jobb dekkek születtek vele, mint standardban valaha. Lehetséges, hogy örök gyűlölet, és megbocsáthatatlan gyilkos nerf lesz a vége, mert a képessége bármelyik jövőbeli kiegészítővel újabb törést okozhat a metában. Alap választássá vált a Dark Skies, amit emlékszem a bemutatásnál lehúztak a streamerek, mert céltalanul lövöldöz, nincs olyan kontroll lista, ami ne játszaná. Nem OP, nem egy Defile, de egy opció, ami hatékony, és bizony az aggro legyőzéséhez ez kell. Aki használja az egyiket, az mindkettőt használja, egyszerűen nem lehet kihagyni.
Az Expired Merchant a prime lap "csóró" változata, ez is bent kell legyen minden kontroll lock dekkben, ugyanúgy, ahogy minden diszkó dekkben is. Hovatovább, a Cruel Dinomancer-rel kombinálva még saját dekkjük is van. Habár a Reno lock kifejezetten a legdrágább dekkek egyike, a kis rare lap mégis az alapját képezi.
Plague of Flames, Plot Twist, Raise Dead Ezek olyan lapok, amik páratlanok a játékban, és olcsók is mind manában, mind gyakoriságban mérve. Nyugodtan kijelenthető, hogy a kontroll listák stratégiáját egytől egyig szolgálják, és jól szolgálják. De vajon elég egy ikonikus dekket szolgálni az ikonná váláshoz?
Az "új régi isteneket" nem soroltam fel fenn, még túl frissek a cikk írásakor. Még egyikről sem hallani, hogy "hú de mennyi meccset nyert!", még egyik sem okozott szakadást a metában. Y'Shaarj, the Defiler elég ütős lehetne, ha nem kötötték volna az erejét egy szezonális kulcsszóhoz. C'Thun, the Shattered megnyújtja a paklit, ami kétélű fegyver, és magában a 30 sebzés annyit ér majd a vadonban, mint az eredeti C'Thun. A darabjai drágák, bár a jó kezekbe nem haszontalanok (Druid, Rogue, Mage). N'Zoth, God of the Deep nem ér fel elődjéhez, ez világosan látszik, hiszen a felélesztett lényeknek minimum taunt és deathrattle kell, hogy egy jó N'Zoth kört zárjunk, az új viszont ezt bonyolítja. Rendben van, hogy ezzel többféle lényt is vissza tudunk hozni, de vajon akarjuk is azokat? (Mit mondana Bloodreaver Gul'dan?)
Yogg-Saron, Master of Fate egy utolsó erőfeszítés, vagy egy feldobott érme, csak úgy, mint az elődje, ha szeretnél kettőt, most már lehet kettő!
Mondjátok el a véleményeteket a kommentekben!
Számotokra mely lapok igazán ikonikusak?
Eléggé megfogott-e benneteket egy-egy lap a sárkány évéből, hogy jövőre is játszatok velük a vadonban?
Valamint ezúton is Boldog Új Évet és jó egészséget kívánok mindenkinek!
Kacsito
Támogasd a Hearthstone Hungary-t!
Kérlek, amennyiben teheted támogasd az oldalt! A támogatási lehetőségeket itt éred el: HSHU támogatása!